Stiri

Remix Global EAD, investiție de 10 milioane de euro într-un centru pentru modă circulară

Reading Time: 2 minute

Remix Global EAD (Remix), compania de modă circulară de înaltă tehnologie deschide, după o investiție de 10 milioane de euro, unul dintre cele mai mari centre de procesare și distribuție pentru articole individuale din Europa.

Cu noua sa investiție considerabilă de 10 milioane de euro, compania reduce efectele negative ale supraproducției de haine și accesorii și crește semnificativ impactul pozitiv asupra mediului. Prin urmare, se numără printre liderii din industrie care se angajează în viitorul durabil al modei.

Noul centru din localitatea Ravno Polе din Bulgaria va deservi toate operațiunile europene ale companiei. Centrul, care include inovații proprii bazate pe o experiență internațională de peste 10 ani, își deschide porțile la un an după ce compania bulgară Remix a devenit parte a gigantului american thredUP Inc. – una dintre cele mai mari platforme online de revânzare de haine, pantofi și accesorii din lume. Achiziția validează modelul de afaceri cu un scop sustenabil și duce la o creștere majoră a contribuției Remix la moda circulară în Europa, precum și la creșterea influenței globale a ambelor companii.

Centrul, situat pe o suprafață de aproape 30.000 m², în întreaga sa capacitate, va tripla producția actuală și va permite prelucrarea a 60.000 de articole unice zilnic, datorită tehnologiei, service-ului și automatizării moderne. Procesele sunt însoțite de un control expert și mai multe niveluri de inspecție, care garantează o calitate impecabilă.

Prin dezvoltarea continuă a serviciului său inovator „Vindeți la Remix” („Sell to Remix”), compania le permite clienților să-și creeze o garderobă circulară în cel mai simplu mod. Serviciul permite oricui să-și vândă rapid și convenabil hainele, pantofii și accesoriile bine păstrate. Împreună cu aceasta, le oferă posibilitatea de a face cumpărături cu grijă pentru bugetul lor și natură.

“Un model de afaceri de succes este creat cu gândul la viitor și la oameni. Remix a fost creat ca răspuns la impactul nociv al industriei modei asupra naturii. Prin urmare, stimulăm constant revânzările prin investiții în noi tehnologii, accelerarea proceselor operaționale, extinderea capacităților de automatizare și a volumului de livrări. Pentru noi este important să oferim consumatorilor o calitate impecabilă și posibilitatea de a face cea mai bună alegere pentru ei și pentru planetă. Dezvoltăm și livrăm soluții tehnologice la scară largă care oferă oamenilor o modalitate modernă, inteligentă și ușoară de a cumpăra și de a prelungi durata de viață a hainelor și, ca urmare a acestor eforturi constante și concentrate la Remix și thredUP, creăm un viitor durabil pentru sectorul modei”, spune Lyubomir Klenov, co-fondator și CEO al Remix.

Compania operează în Bulgaria, România și alte 7 piețe din Europa Centrală și de Est. Clienții din România ai companiei au contribuit la reducerea a peste 45 de milioane de emisii de CO2, la economisirea peste 750 MJ de energie și salvarea a 1,7 miliarde de litri de apă.

De la înființarea de acum 10 ani și până în prezent, Remix a procesat peste 23 de milioane de articole sau 7.400 de tone, contribuind la reducerea a peste 168 de milioane de emisii de CO2, economisirea a 2,5 miliarde MJ de electricitate și a peste 6,2 miliarde de litri de apă.

Odată cu deschiderea noului centru de procesare și distribuție, aceste cifre vor continua să crească, datorită cărora Remix va ocupa un loc fruntaș în moda circulară, ceea ce reprezintă o prioritate serioasă pentru Uniunea Europeană, și va îndeplini cerințele noii Strategii pentru textile sustenabile și circulare ale UE, concentrate pe prelungirea duratei de viață a hainelor.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

3 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

3 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

3 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

3 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

3 zile ago