Groupe Renault a anunțat că intenționează să dezvolte organizația în jurul mărcilor sale, grupându-le în patru unități de business (business units): Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități.
„Compania are nevoie să își schimbe «stilul de joc» și să treacă de la urmărirea volumelor la urmărirea valorii și profitabilității. Organizarea în jurul a patru mărci puternice și funcții transversale extinse ar face posibil lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și către clienți, cu spirit de echipă, pentru a căuta cel mai bun rezultat posibil. Aceasta este o pârghie esențială pentru redresarea Grupului„, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
Crearea organizarea și implementarea noilor unități de business va fi coordonată de:
Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată către rezultate, consolidând coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor, grupate astfel, pe mărci. Obiectivul este să ofere fiecărei unități o organizare autonomă, astfel că se va lua în considerare organizarea funcțiilor la nivel transversal.
Pe măsură ce va fi suficient elaborat, acest plan de dezvoltare organizațională va fi prezentat partenerilor sociali.
Revista Haute Culture pregătește o nouă ediție a evenimentului emblematic dedicat valorilor autentice Ladies of Haute Culture, pe 26 aprilie,…
ROCA Investments anunță o evaluare curentă înainte de distribuirea dividendelor de 81,64 milioane euro pentru anul 2023, marcând o creștere…
Noul volum „De dor de sufletul lui Andersen“, cu texte semnate Nichita Stănescu (1933 - 1983) conţine o colecţie de…
Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, însă în temeni de business, lipsa stării de bine poate cauza pierderi…
Pentru mine, în leadership, cheia a fost mereu puterea exemplului. Mi se pare vital ca persoana care se află la…
Concentrix Corporation, activă la nivel global în domeniul tehnologiei și serviciilor în zona de customer experience, anterior cunoscut sub numele…