Stiri

Repoziționare de brand: Clever

Reading Time: 2 minute

Agenția de publicitate DDB România semnează noua poziționare a brand-ului Clever, precum și campania de imagine care o însoțește. Demersul de marketing are în spate un proces de research dezvoltat în parteneriat cu D&D Research, realizat atât cu clienți și taximetriști, interviuri interne, întâlniri și discuții cu toate părțile implicate, agenția a reușit să găsească insight-ul potrivit care să conducă spre o poziționare corectă de brand.

În urma research-ului, agenția a descoperit că puțini utilizatori ai aplicației reușesc să facă diferența între companiile de taxi și Clever și că majoritatea utilizatorilor aplicației asociază ideea de “taxi” cu aspecte corelate cu motivații și comportamente de natură funcțională (taxi înseamnă pentru majoritatea un serviciu de transport ce rezolvă nevoia punctuală de a ajunge din punctul A în punctul B).

Pornind de la acest insight, echipa DDB a decis să facă trecerea de la un beneficiu funcțional al produsului la unul pozitiv emoțional, creionând astfel noua poziționare de brand și punând bazele noii campanii de imagine a brand-ului Clever.

”Clever a ajuns în 5 ani să devină lider pe piața aplicațiilor de comandă taxi din România. Viziunea noastră este ca mobilitatea urbană să fie ușor de accesat de oricine, indiferent de preț, timp de așteptare, locație, transportul ar trebui să fie ceva simplu și rapid. Prin lansarea serviciului non-taxi, am păstrat promisiunea de siguranță și am mărit numărul de mașini disponibile. În acest context a venit natural rebranding-ul în Clever și întreaga campanie de comunicare. Clever își propune să crească în continuare, asigurându-ne însă că avem poziționarea strategică potrivită. Promisiunea noastră este să oferim pasagerilor cel mai scurt timp de răspuns al unei mașinii și cel mai bun preț pentru un serviciul de calitate,” a declarat Ivona Băbărelu, Head of Marketing Clever. 

”Experiența Clever nu e despre călătoria între două puncte, ci despre tot ce te așteaptă la destinație. Punctul B nu este doar o adresă, o stradă, un birou, un restaurant, ci este o conexiune la care trebuie sau vrei tu să ajungi: familia care te asteaptă, un prieten pe care nu l-ai văzut de multă vreme, bunica, un coleg de la muncă, gașca de la facultate etc.” a explicat Ștefan Vasilachi, Director de Creație DDB România.

Campania de comunicare a brand-ului a demarat la jumatatea lunii februarie 2019 cu execuții radio difuzate pe posturi naționale și un manifest video a ceea reprezintă Clever.

DDB va continua promovarea brandului Clever în mediul online, în cinematografe și prin activări dedicate utilizatorilor.

Echipa Clever: Andrei Frunză, Ivona Băbărelu, Carmina Pohonțu, Cristi Grigore

Echipa DDB România: Roxana Țâmpău, Ștefan Vasilachi, Simina Leotescu, Alex Tocilescu, Maic Calotă, Iulia Strejan, Blanka Horvath 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

4 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

4 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

4 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

5 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

5 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

12 ore ago