MarComm Digital Marketing Stiri

Retail Media Hub anunță un parteneriat strategic cu Schwarz Media

15 mai 2025 2 min

Retail Media Hub anunță un parteneriat strategic cu Schwarz Media

Reading Time: 2 minute

Retail Media Hub (RMH), compania românească integrată de retail media, a stabilit un acord strategic și exclusiv cu Schwarz Media, divizia de retail media a Schwarz Digits. În cadrul parteneriatului, RMH dezvoltă campanii media personalizate, bazate pe informații anonimizate și agregate din programul de fidelitate Kaufland, cu scopul de a oferi clienților promoții mai relevante și mai utile.

Această abordare garantează tratarea responsabilă a datelor și respectă cele mai înalte standarde de protecție a informațiilor, în timp ce îmbunătățește experiența de cumpărare.

Parteneriatul dintre cele două companii permite targetarea precisă a publicului și monitorizarea în timp real a rezultatelor campaniilor, inclusiv a click-urilor, unităților vândute și valorii totală a vânzărilor, asigurând o performanță măsurabilă. În plus, parteneriatul demonstrează eficiența și gradul de acuratețe ale publicității în retail media.

Soluția oferită de Schwarz pentru sectorul retail oferă monitorizarea tuturor tranzacțiilor generate de campanii în magazinele fizice. Sistemul oferă brandurilor un nivel de vizibilitate ridicat asupra vânzărilor din magazine și permite să ia decizii bazate pe date și să își optimizeze strategiile media.

„Prin integrarea abordării Schwarz Media, bazată pe analiza datelor, cu experiența noastră în retail, deschidem noi oportunități pentru echipele de media, marketing și vânzări care își doresc inovație și rezultate măsurabile”, a declarat Oliver Șenchea, Managing Partner al Retail Media Hub.

Folosind datele din programul de loialitate Kaufland Card, RMH dezvoltă campanii extrem de personalizate, adaptate preferințelor fiecărui client. Prin Retail Media, pot fi concepute campanii care rezonează cu segmente specifice de public, pe baza comportamentului de cumpărare și a preferințelor consumatorilor, sporind astfel rata de implicare și conversie. Acest nivel de transparență și responsabilitate este un avantaj competitiv pentru RMH în peisajul publicității în magazin.

În plus, campaniile sunt eficiente atât pentru brandurile endemice (listate), cât și pentru brandurile non-endemice, precum telco, companii auto, furnizori de servicii financiare și de asigurări, care apar în aplicația Kaufland.

Parteneriatul strategic dintre Retail Media Hub și Schwarz Media marchează un pas important înainte în industria retail media.

RMH valorifică datele și tehnologia pentru a crea campanii măsurabile, care stimulează vânzările și îmbunătățesc interacțiunea cu clienții. Kaufland Card asigură o legătură directă cu utilizatorii digitali din România, care își scanează cardul de loialitate la fiecare vizită în magazin, permițând astfel derularea unor campanii cu impact real.

Parteneriatul este dezvoltat în contextul tendinței crescânde de segmentare a pieței de retail, prin care brandurile pot atrage clienți în funcție de gen, vârstă și obiceiurile de cumpărare. Datorită acestui demers în România, noile campanii media sunt concepute direct în aplicația de loialitate Kaufland (Kaufland Card Digital), care beneficiază de o acoperire extinsă în rândul cumpărătorilor români.

Campaniile oferite de Kaufland și Schwarz Media sunt personalizate și axate fie pe creșterea notorietății (vCPM), fie pe performanța vânzărilor (CPA), toate fiind monitorizabile în timp real prin intermediul aplicației. Clienții pot urmări vânzările atribuite fiecărei campanii, iar opțiunile avansate de targetare, bazate pe demografia și comportamentul de cumpărare al utilizatorilor, sunt, de asemenea, disponibile.

Schwarz Media furnizează soluții end-to-end, de la strategie până la rezultate măsurabile, ajutând companiile să atingă succes constant în campaniile de retail media. Prin această abordare completă, toate componentele campaniilor sunt aliniate obiectivelor de business și optimizate pentru eficiență maximă.

Fondată în 2021 la București, Retail Media Hub este o agenție de retail media care conectează brandurile cu consumatorii în punctul de vânzare, atât în magazinele fizice, cât și online. Prin valorificarea tehnologiei, a insight-urilor bazate pe date și a creativității, RMH livrează strategii și campanii care cresc vânzările și cultivă relații durabile între branduri și clienți.

Articole pe aceeași temă: