Finanțe

Revolut lansează cardurile personalizate pentru clienții cu abonamente anuale

Reading Time: 2 minute

Revolut a lansat pentru clienții din România opțiunea Card personalizat, care devine disponibilă, totodată, și pentru utilizatorii din spațiul european comunitar, Marea Britanie și Elveția.

Cardurile personalizate sunt disponibile pentru clienții Revolut care optează pentru unul dintre planurile Plus, Premium sau Metal. Tipul de personalizare diferă în funcție de planul ales.

De asemenea, clienții existenți pot opta să treacă la un plan superior, cum ar fi Premium, pentru o gamă mai mare de culori și imagini și un card elegant, cu design minimalist, în nuanțele Gri Spațial, Argint sau Roz Auriu.

În cazul în care optează pentru planul Revolut Metal, pe lângă opțiunea de personalizare, clienții primesc un card de 18 g din metal, fabricat dintr-o singură foaie de oțel, disponibil în gama de nuanțe Lavandă, Aur, Roz, Argint, Gri Spațial și Negru. Prețul unui card personalizat pornește de la 14,99 lei.

Noua opțiune le permite clienților Revolut să își creeze un design personalizat care va fi imprimat monocrom pe cardul ales. Personalizarea se poate face cu imagini, texte, emoji, schițe de mână. Revolut este primul jucător din industrie care le oferă clienților ocazia de ”a-și desena” cardurile.

Inovația adusă de această opțiune constă în faptul că utilizatorul nu doar încarcă o imagine existentă, ci are posibilitatea de a-și schița propriul design direct în aplicație. Designul personalizat este transpus în varianta monocromă și, ulterior, se imprimă fie prin gravarea cu laser, în cazul cardurilor deținute de clienții care au optat pentru un plan Revolut Metal, fie se printează, pe cardurile clienților care au ales serviciile Plus și Premium.

“Așteptările clienților cresc de la o zi la alta, iar tendința de personalizare se manifestă în diverse moduri – mobilitate, personalizare în timp real, livrare rapidă a produselor personalizate sau servicii care permit sisteme de tipul save-for-later. Acest nou serviciu asociat planurilor pe bază de abonament este un avantaj suplimentar pentru clienții noștri, dar și o dovadă de încredere reciprocă. Este încurajator să vedem cât de populare sunt planurile Revolut și credem că opțiunea de card personalizat va fi apreciată de clienți și va face ca oferta noastră să fie și mai atractivă pentru utilizatori.”

Alan Chang, Chief Revenue Officer Revolut

Clienții care vor să aibă un card personalizat vor accesa funcționalitatea din aplicația Revolut, unde își vor desena propria creație sau vor opta pentru o imagine dintr-o librărie. Funcționalitatea permite adăugarea sau eliminarea de detalii grafice sau texte, iar, la final, utilizatorii vor verifica dacă imaginea propusă corespunde termenilor Revolut cu privire la personalizarea cardurilor.

Planurile Revolut disponibile pentru clienții din România sunt: Plus (14,99 lei/lună), Premium (29,99 lei/lună) și Metal (54,99 lei/lună). Trecerea la un plan superior se poate realiza direct din aplicație, în doar câteva minute.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

21 de minute ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

o oră ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

2 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

2 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

2 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

2 ore ago