Cu birouri la București și Cluj-Napoca și fondată în urmă cu 13 ani, OXYGEN este o agenție independentă care oferă servicii integrate de comunicare, cu misiunea de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii axate pe rezultate. Am stat de vorbă cu Tereza Tranakas, fondatoare & CEO la OXYGEN, despre evoluția și planurile agenției.
Anul trecut a fost unul greu pentru întreaga piață de publicitate și pentru OXYGEN, deopotrivă. A contat mult sprijinul echipei în depășirea momentelor critice – faptul că toată lumea a înțeles situația, s-a mobilizat și s-a adaptat rapid la noul context, tragând cu toții în aceeași direcție. Agilitatea și puterea de adaptabilitate, precum și portofoliul diversificat de clienți al agenției ne-au ajutat să ducem businessul mai departe. Să nu uităm și de faptul că agenția în sine a fost lansată în contextul unei crize economice, cu 13 ani în urmă – experiență care ne face cu atât mai rezilienți și acum. Agențiile sunt, de altfel, obișnuite să se adapteze schimbărilor și să lucreze cot la cot cu clienții pentru a identifica oportunități chiar și în perioade de criză. Piața de publicitate în România s-a adaptat rapid la noul context și a reușit să convingă clienții despre importanța comunicării în anul pandemic.
La OXYGEN, pot să spun ca nu am stat pe loc niciun moment și ne-am continuat strategia de dezvoltare. Un moment cheie a fost integrarea agenției de publicitate Frank sub umbrela OXYGEN anul trecut, aducând astfel noi capabilități in-house și poziționându-ne drept agenție integrată de comunicare, with a heart for business. Totodată, am continuat să întărim și să consolidăm echipe precum cea de strategie de brand, condusă de Cristiana Belodan, un senior cu expertiză de peste 15 ani în publicitate, precum și departamentele de creație, social media, PR și new business. Astfel, anul acesta ne găsește cu o echipă mai mare și mai puternică, cu care suntem și mai bine pregătiți pentru a susține proiecte de amploare și clienți de talie mare.
Anul acesta a început în forță la OXYGEN. Am participat la mai multe pitch-uri și am reușit să atragem în portofoliu o serie de mărci românești de renume, precum Farmec, Patria Bank, ATP Trucks, UCMS sau Arctic (unde am extins portofoliul de servicii oferit). Ne bucură și ne onorează, în același timp, să contribuim astfel la creșterea unor mărci îndrăgite de români. Totodată, continuăm să dezvoltăm campanii smart pentru clienții de tradiție din portofoliul nostru, precum Olympus, Enel, Huawei, Veka, Betano, Garanti BBVA, Selgros, Grupul Etex, Sony Pictures AXN, Skoda, Moncler, Skechers, Sensiblu, Fashion House și mulți alții.
Vrem să continuăm să aducem valoare clienților prin soluții creative și smart care să aibă impact pozitiv în business. Intenționăm să continuăm angajările pe poziții cheie și să investim în oameni așa cum am făcut-o de-a lungul anilor, în spiritul OXYGEN. Suntem recunoscuți drept un partener strategic și de încredere pentru clienții pe care îi deținem și acest lucru este cea mai bună carte de vizită. Obiectivul este acela de a contribui în mod pozitiv la ecosistemul care ne înconjoară (echipă, clienți, parteneri) și implicit de a crește businessul în mod sustenabil.
Foto deschidere: Colin Behrens / Pixabay
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…