MarComm Interviuri

Tereza Tranakas, OXYGEN: Rezultatele sunt cea mai bună carte de vizită

11 mai 2021 3 min

Tereza Tranakas, OXYGEN: Rezultatele sunt cea mai bună carte de vizită

Reading Time: 3 minute

Cu birouri la București și Cluj-Napoca și fondată în urmă cu 13 ani, OXYGEN este o agenție independentă care oferă servicii integrate de comunicare, cu misiunea de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii axate pe rezultate. Am stat de vorbă cu Tereza Tranakas, fondatoare & CEO la OXYGEN, despre evoluția și planurile agenției.     

tereza 1 1

Cum s-a adaptat OXYGEN în anul de pandemie?

Anul trecut a fost unul greu pentru întreaga piață de publicitate și pentru OXYGEN, deopotrivă. A contat mult sprijinul echipei în depășirea momentelor critice – faptul că toată lumea a înțeles situația, s-a mobilizat și s-a adaptat rapid la noul context, tragând cu toții în aceeași direcție. Agilitatea și puterea de adaptabilitate, precum și portofoliul diversificat de clienți al agenției ne-au ajutat să ducem businessul mai departe. Să nu uităm și de faptul că agenția în sine a fost lansată în contextul unei crize economice, cu 13 ani în urmă – experiență care ne face cu atât mai re­­zilienți și acum. Agențiile sunt, de altfel, obișnuite să se adapteze schim­bărilor și să lucreze cot la cot cu clienții pentru a identifica oportunități chiar și în perioade de criză. Piața de publicitate în România s-a adaptat rapid la noul context și a reușit să convingă clienții despre importanța comunicării în anul ­pandemic.  

Ce momente cheie pentru agenție au existat în perioada aceasta?

La OXYGEN, pot să spun ca nu am stat pe loc niciun moment și ne-am continuat strategia de dezvoltare. Un moment cheie a fost integrarea agenției de publicitate Frank sub umbrela OXYGEN anul trecut, aducând astfel noi capabilități in-house și ­po­ziționân­du-ne drept agenție in­te­grată de comunicare, with a heart for business. Totodată, am continuat să întărim și să consolidăm echipe precum cea de strategie de brand, condusă de Cristiana Belodan, un senior cu expertiză de peste 15 ani în publicitate, precum și departamentele de creație, social media, PR și new business. Astfel, anul acesta ne găsește cu o echipă mai mare și mai puternică, cu care suntem și mai bine pregătiți pentru a susține proiecte de amploare și clienți de talie mare.

Cum ați început anul 2021?

Anul acesta a început în forță la ­OXY­GEN. Am participat la mai multe pitch-uri și am reușit să atragem în portofoliu o serie de mărci românești de renume, precum Farmec, Patria Bank, ATP Trucks, UCMS sau Arctic (unde am extins portofoliul de servicii oferit). Ne bucură și ne onorează, în același timp, să contribuim ­astfel la creșterea unor mărci îndrăgite de români. Totodată, continuăm să dez­voltăm campanii smart pentru clienții de tradiție din portofoliul nostru, precum Olympus, Enel, Huawei, Veka, Betano, Garanti BBVA, Selgros, Grupul Etex, Sony Pictures AXN, Skoda, Moncler, Skechers, Sensiblu, Fashion House și mulți alții.

Ce planuri aveți în continuare?

Vrem să continuăm să aducem va­loare clienților prin soluții creative și smart care să aibă impact pozitiv în business. Intenționăm să continuăm angajările pe poziții cheie și să investim în oameni așa cum am făcut-o de-a lungul anilor, în spiritul OXYGEN. Suntem recunoscuți drept un partener strategic și de ­încredere pentru clienții pe care îi deținem și acest lucru este cea mai bună carte de vizită. Obiectivul este acela de a contribui în mod pozitiv la ecosistemul care ne înconjoară (echipă, clienți, ­par­teneri) și implicit de a crește ­businessul în mod sustenabil.

Foto deschidere: Colin Behrens / Pixabay

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: