Companii Stiri Tech

ROCA X și Netopia Venture investesc în MOCAPP

13 oct. 2021 2 min

ROCA X și Netopia Venture investesc în MOCAPP

Reading Time: 2 minute

MOCAPP, platforma Influencer Marketing a atras, recent, o nouă finanțare în valoare de 175.000 euro, pe care o va utiliza pentru a intra în piața din UK începând cu 2022. Suma investită vine din partea ROCA X (lead investor), respectiv Netopia Ventures, fiind o finanțare de tip Bridge, pentru o nouă rundă pe care MOCAPP intenționează să o susțină în primăvara anului viitor și care este estimată la maximum 1 milion euro.

„Această primă susținere din partea unor investitori de calibrul ROCA X și Netopia vine la mai puțin de un an de la investiția crowdfunding derulată prin SeedBlink, pe care am folosit-o pentru atragerea de clienți din Centrul și Estul Europei, în special Bulgaria, Polonia și Cehia. Este o dovadă că valoarea și potențialul business-ului MOCAPP cresc etapă după etapă”, spune Florin Grozea, fondator si CEO MOCAPP.

100 de clienți

În ultimele 12 luni, platforma MOCAPP a facilitat campanii care au depășit 550.000 euro în bugetele totale, implicând peste 200 de influenceri din 27 nișe de conținut. Campaniile au fost derulate de către branduri și agentii de publicitate din România, Bulgaria, Polonia și Cehia. În acest moment, MOCAPP are aproape 100 de clienți plătitori și 1400 profesioniști care au testat deja platforma, 60% dintre utilizatori fiind companii și magazine online.

„Noi, la ROCA X, căutăm modele de business inovatoare, cu potențial de scalare globală, puse în practică de antreprenori grozavi. Am descoperit acest model în MOCAPP, iar în echipa fondatoare am găsit viziune, experiență, pasiune și perseverență” declară Matei Dumitrescu, senior partner ROCA X, parte din Impetum Group, coordonator al rundei curente.

“Aceasta rundă, la care a participat și Netopia Ventures, se desfășoară în două etape. În această primă etapă ne-am propus să testăm niște ipoteze de creștere, urmând apoi să ne concentrăm tot sprijinul pe direcția identificată”, menționează acesta.

Obiective de dezvoltare

Fondurile atrase recent vor fi utilizate pentru dezvoltarea unui nou tool digital adresat companiilor din E-Commerce, care urmează a fi testat în variantă BETA în primavara anului 2022 și are ca focus piața britanică.

Marea Britanie detine cea mai mare piață de Digital Advertising din Europa – 70% din totalul pieței de publicitate din UK este digitală (via Statista 2007-2020 & 2021), fiind totodată cea mai mare piață de e-Commerce din Europa și locul 3 în lume după China și SUA.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: