MarComm PR Stiri

Rogalski Damaschin Public Relations urcă în topul 5 al creativității globale în PR

27 apr. 2021 2 min

Rogalski Damaschin Public Relations urcă în topul 5 al creativității globale în PR

Reading Time: 2 minute

În 2020, agenția a urcat patru poziții, clasându-se pe locul 5 în topul celor mai creative agenții din lume, scorul fiind corelat cu numărul de angajați ai agenției. La nivel regional, Rogalski Damaschin Public Relations se află în top 3 cele mai creative agenții din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), cu două poziții mai sus față de 2019. Ascensiunea agenției este o nouă premieră pentru industria de PR locală, Rogalski Damaschin Public Relations fiind, pentru al doilea an consecutiv, în clasamentul celor mai creative agenții de PR la nivel global, conform Global Creative Index realizat de PRovoke.

Global Creative Index realizat de PRovoke (numit anterior The Holmes Report) este clasamentul de referință pentru industria de PR la nivel mondial și analizează campanii și agenții câștigătoare în peste 25 de competiții de PR, digital și marketing din întreaga lume. Rolul acestuia este de a identifica agenții și campanii de comunicare recunoscute pentru creativitate, indiferent de mediul sau instrumentele utilizate.

“De peste cinci ani înscriem anual câteva campanii selectate în competiția SABRE EMEA, în primul rând din dorința de a ne evalua propria performanță într-o competiție internațională cu renume, la care participă cele mai creative agenții de comunicare. Anual am primit diferite recunoașteri pentru proiectele înscrise, iar în 2019 am intrat pentru prima dată în acest clasament global al creativității. Mă bucur că suntem pentru al doilea an prezenți în top, pe locuri superioare, iar asta se datorează unei echipe mature și obiectivului nostru comun de a face campanii care să conteze, prin schimbările pe care le generează în business și societate. Ne bucurăm de clienți care au încredere în ideile și abordările noastre, alături de aceștia ne mândrim acum cu astfel de rezultate pentru România”, a declarat Alina Damaschin, Creative Leader & Managing Partner.

În 2020, Rogalski Damaschin Public Relations a fost recunoscută cu GOLD la categoria Influencer Marketing din cadrul competiției SABRE EMEA pentru campania „România are sânge de rocker” dezvoltată de agenție alături de Most Wanted Advertising (actuala Circles Colab) pentru Rock FM / Morning Glory cu Răzvan Exarhu și Donorium. În cadrul aceleiași competiții, agenția a primit Certificate de Excelență pentru alte două campanii: “The Green Power of Neversea”, dezvoltată pentru Grupul CEZ în România la categoria Best Content Creation for Media Sites (Earned) și programul de educație financiară “Money Bistro”, dezvoltat împreună cu Raiffeisen Bank, la categoria Best Use of Video Networks.

Rogalski Damaschin a intrat pentru prima oară în clasamentul Global Creative Index în anul 2019 direct pe locul 9. Atât în 2019, cât și în 2020, rezultatul a fost calculat ținând cont de punctele acumulate de agenție în competiții internaționale și corelând rezultatul cu numărul de angajați ai agenției. În 2019, Rogalski Damaschin PR a obținut, de asemenea, locul 2 în topul celor mai creative campanii de comunicare la nivel mondial în cadrul Global SABRE Awards, cât și distincția de Best-In-Show Platinum SABRE Awards și Gold în cadrul competiției SABRE EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) pentru campania ”Protejează-i aripile”, dezvoltată de agenție împreună cu divizia sa de PA Good Affairs, pentru MSD România.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: