Stiri

România ajunge la 100 de restaurante McDonald’s

Reading Time: 2 minute

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, anunță deschiderea celui de-al 100-lea restaurant în România. Amplasat în incinta Severin Shopping Center, pe bulevardul Mihai Viteazul nr. 78, noul restaurant de tip Drive-Thru este primul din Drobeta-Turnu Severin și face parte din planul de expansiune al companiei pentru anul 2023.

Investiția noului McDonald’s s-a ridicat la aproximativ 1.5 milioane de euro și reafirmă angajamentul companiei pentru practicile sustenabile. Alături de coșurile de colectare selectivă și cele două stații de încărcare electrică pentru vehicule, noul restaurant are integrate panouri fotovoltaice pe acoperiș, concepute să genereze energie pentru consumul propriu.

„Inaugurarea restaurantului 100 la Drobeta-Turnu Severin este un prilej de bucurie și mândrie pentru noi. Celebrăm zâmbetele și amintirile pe care le-am împărtășit cu clienții noștri la fiecare comandă. Noul McDonald’s marchează un capitol semnificativ în evoluția noastră în România și reprezintă angajamentul nostru de a oferi experiențe plăcute clienților și oportunități de angajare comunităților din care facem parte. Ne întărim promisiunea de a crește alături de cei care ne calcă pragul în fiecare zi, continuând să investim în inovații și servicii care răspund nevoilor și așteptărilor acestora”

Melo Hili, Developmental Licensee pentru McDonald’s în România

Cu un design modern și cu o suprafață generoasă de aproximativ 400 metri pătrați, noul restaurant își va întâmpina clienții într-un cadru prietenos, cu o capacitate de 98 de locuri în interior și 80 locuri pe terasă. Astfel, clienții au la dispoziție numeroase opțiuni pentru a se bucura de produsele preferate: în restaurant sau pe terasă, la pachet, prin serviciul de McDelivery, sau la linia de Drive-Thru. Pentru cei pasionați de cafea și deserturi, spațiul dispune și de McCafé.

McDonald’s Drobeta-Turnu Severin este dotat cu inovații tehnologice de ultimă generație pentru pregătirea și servirea produselor, pentru a le asigura clienților o experiență cât mai plăcută. Printre acestea, se numără ecranele digitale de afișare a produselor, care se găsesc atât în restaurant, cât și la linia de drive, și kioskurile de comandă. Acestea permit personalizarea produselor și achitarea contactless, cu telefonul mobil sau cardul bancar, sau cash, la casa de marcat.

În plus, utilizatorii aplicației McDonald’s pot scana codul QR la fiecare comandă, adunând puncte de loialitate și beneficiind de oferte sau pot folosi funcția Mobile Order & Pay, pentru a comanda produsele preferate înainte să ajungă în restaurant. Noul McDonald’s dispune și de un spațiu dedicat pentru ridicarea comenzilor McDelivery, optimizând astfel fluxul de livrări.   

Încă din 1995, când a fost deschis primul restaurant McDonald’s din România, compania a continuat să se dezvolte, devenind o prezență familiară în peste 30 de orașe și localități din țară, oferind, în prezent, peste 5.400 de joburi pentru români.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

13 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

14 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

15 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

15 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

15 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

15 ore ago