Tech Stiri

Roweb a generat venituri de peste 3,75 mil. euro din proiectele pentru piața externă

10 iul. 2022 2 min

Roweb a generat venituri de peste 3,75 mil. euro din proiectele pentru piața externă

Reading Time: 2 minute

Compania românească de servicii software Roweb a obținut în 2021 venituri de peste 3,75 milioane de euro din dezvoltarea de software custom pentru companii din piața externă.

Portofoliul Roweb include clienți din întreaga lume, în special din UE, Marea Britanie și America de Nord, valoarea reală a acestor colaborări fiind dată de complexitatea proiectelor și de longevitatea parteneriatelor, unele de peste 14 ani.

Roweb are o rată de retenție de 80% a clienților, pentru cei mai mulți dezvoltând de la zero soluții complexe, prin tehnologii și framework-uri moderne. Cele mai solicitate soluții și servicii pentru clienții externi sunt: web development – business applications, mobile development, software architecture, cloud integration, ecommerce, mentenanță și suport etc. Clienții Roweb activează în special în recrutare & HR, finanțe & asigurări,  imobiliare, turism & ospitalitate, transport & logistică și e-commerce.

Echipa Roweb este formată în proporție de 50% din developeri seniori cu minim 10 ani de activitate în industrie și în cadrul firmei.

Pentru 2022, focusul companiei este dezvoltarea pe piața din Marea Britanie, însă în următorii trei ani își propune extinderea și în alte regiuni, cum ar fi Danemarca, Belgia, Olanda, Elveția, Germania, SUA, Orientul Mijlociu.

Atragere de clienți prin participarea la evenimente internaționale

Roweb a început să participe la evenimente business și tech din 2014, la o parte dintre ele având o prezență constantă – GITEX Technology Week din Dubai, MWC Barcelona, MWC Las Vegas, LEC Geneva, Swiss IT Forums Geneva, GPeC România. În cadrul celor externe, compania participă cu stand expozițional, ca parte din delegația oficială a României.

Viorel Costea Roweb

„Întrucât un procent atât de mare din businessul Roweb vine din piețe internaționale, un pas important în strategia de creștere a vizibilității în țările vizate este reprezentat de participarea fizică la evenimentele tech. Deoarece modelul nostru de business presupune un proces complex, fiind vorba de proiecte mari, pe termen lung, aceste participări se traduc prin oportunități de cunoaștere și socializare care deschid calea spre o relație de încredere.”

Viorel Costea, CEO și co-fondator Roweb

Extinderea accelerată a portofoliului de clienți, creșterea notorietății în spațiul internațional și extinderea echipelor tehnice sunt printre cele mai importante obiective stabilite de companie pentru anul acesta. În acest sens, Roweb se află într-un flux continuu de procese de recrutare a unor developeri cu experiență sau cu potențial de evoluție, pe tehnologii și framework-uri moderne.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: