Interviuri Management

Roxana Croitoru, PepsiCo România: Curajul de a experimenta

24 mart. 2025 2 min

Roxana Croitoru, PepsiCo România: Curajul de a experimenta

Reading Time: 2 minute

Roxana Croitoru – Senior Lead Potato Chips (Lay’s), PepsiCo România: Femeile sunt tot mai prezente în poziții de leadership, iar diversitatea de gen este un factor important în succesul oricărei organizații.

Ce provocări aduce gestionarea unui brand cum este Lay’s în era digitală?

Un brand iconic precum Lay’s în era digitală beneficiază de oportunități, însă, inevitabil, se confruntă și cu provocări. Aș spune că una dintre cele mai mari provocări este să ne facem remarcați într-un peisaj digital extrem de aglomerat, unde consumatorii interacționează zilnic cu un volum enorm de conținut. Pentru a le capta atenția, trebuie să construim povești autentice, cu care să rezoneze și care să încurajeze interacțiuni reale.

De asemenea, este esențial să fim agili și să ascultăm activ comunitatea, pentru a identifica trendurile care contează, pe care, ulterior, să le integrăm creativ în strategia de conținut. În acest sens, este important să fim prezenți acolo unde se creează discuții relevante pentru consumatorii noștri, fie că este vorba despre platforme sociale sau de alte medii de interacțiune, pentru a construi o conexiune autentică, dar și pentru a adresa, într-o manieră creativă, valorile brandului.

În plus, competiția pentru atenția consumatorilor ne impulsionează să fim mereu inovatori și să încercăm abordări variate — de la tendințele emergente în mediul digital, la campanii interactive sau parteneriate cu creatori de conținut locali. Astfel, menținem relevanța brandului, inspirăm și surprindem audiența cu fiecare interacțiune digitală.

De ce este importantă creativitatea în comunicare?

Un brand care comunică creativ se face remarcat și devine parte din cultura și conversațiile publicului său. Doar ideile creative au puterea de a atrage atenția și de a transforma o simplă interacțiune într-o conexiune emoțională cu brandul.

Pentru Lay’s, creativitatea nu înseamnă doar idei spectaculoase, ci și capacitatea de a traduce informații relevante pentru consumatori în concepte care generează emoție și construiesc loialitate. Este despre curajul de a experimenta, de a ieși din tipare și de a construi mesaje care inspiră, amuză sau provoacă. Analizând trenduri culturale, putem crea campanii care reflectă și amplifică starea de spirit a comunității.

De unde îți iei inspirația pentru tot ceea ce faci, atât la job, cât și acasă?

Consider că rolul de marketing se află la intersecția multor industrii, unde se îmbină analiza comportamentului consumatorilor, tendințele culturale, tehnologia și strategiile de business. În acest context, inspirația vine natural, combinând toate aceste elemente și integrându-le într-o abordare coerentă și inovatoare. De asemenea, mă inspiră tendințele internaționale și festivalurile din industrie, care îmi oferă o perspectivă extinsă și reprezintă surse valoroase de inovație și creativitate.

Cum vezi rolul femeilor în business? Mai putem vorbi de diferențe în această privință?

Din punctul meu de vedere, întrebarea aceasta nu mai are relevanță astăzi. În trecut, femeile în mediul de business se confruntau cu numeroase bariere și aveau mult mai puține oportunități. Acum, însă, lucrurile s-au schimbat. Femeile sunt tot mai prezente în poziții de leadership, iar diversitatea de gen este un factor important în succesul oricărei organizații.

Cum abordezi provocările unui job solicitant fără a neglija viața personală?

Timpul petrecut cu familia este esențial și îmi dă energia de care am nevoie pentru a performa în carieră. Întotdeauna îmi fac timp pentru aceste momente, care mă ajută să mă reîncarc și să fac față provocărilor de business. Totodată, am învățat să fiu foarte organizată și să stabilesc priorități clare, astfel încât să îmbin eficient viața profesională cu cea personală.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 391 (15 martie – 15 aprilie 2025). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Articole pe aceeași temă: