Marketing

Rusu+Borțun Cyber Growers semnează noua campanie ING Business

Reading Time: < 1 minut

Platforma digitală ING Business, lansată anul trecut în România și care se adresează clienților Midcorporate Banking, se bucură de un nou parteneriat cu Rusu+Borțun Cyber Growers. Agenția a lansat campania de promovare a platformei în luna noiembrie, aflându-se încă în curs de desfășurare.

Campania a debutat cu un spectacol de stand-up comedy la Teatrul Apollo 111, unde au participat clienți curenti ING Bank. Apoi show-ul s-a transformat în digital content iar echipa Rusu+Borțun Cyber Growers a dezvoltat o identitate dedicată special show-ului.

Prin intermediul ING Business companiilor le sunt puse la dispoziție toate produsele și serviciile bancare, în orice moment, de oriunde, platforma putând fi accesată de pe desktop, tabletă, laptop, smartphone și, în premieră în România pentru relația B2B, prin smartwatch.

Colaborarea ING Bank cu agenția Rusu+Borțun Cyber Growers vizează comunicarea prezenței platformei în piața din România, generarea de notorietate a produsului și cresterea empatiei față de bankingul digital. Astfel, agenția a creat conceptul pe care se bazează campania: să mergi la bancă pentru operațiuni curente în 2019 nu e doar învechit, este chiar amuzant.

Echipele care au realizat campania sunt formate din: Marius Tudor, Marc Bortun, Mădălina Panainte, Andreea Crivăț, Liviu Baciu, Miruna Macsoda și Cătălin Rusu de la Rusu+Borțun Cyber Growers; Dan Frînculescu, Toma Alexandru, Viorel Dragu, Cristian Sorea Zenith Media, în calitate de parteneri; Ovidiu Slavoiu, Dana Gretcu, Corina Manole, Silvia Dumitrașcu, Mădălina Barbu, Iuliana Rohan, Silvia Jalea și Nona Brosiu, parte a echipei ING Bank.

Team

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

7 ore ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

7 ore ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

9 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

10 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

10 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

13 ore ago