Marketing Companii Digital Publicitate Stiri

Rusu+Borțun Cyber Growers semnează noua campanie ING Business

17 dec. 2019 < 1 min

Rusu+Borțun Cyber Growers semnează noua campanie ING Business

Reading Time: < 1 minut

Platforma digitală ING Business, lansată anul trecut în România și care se adresează clienților Midcorporate Banking, se bucură de un nou parteneriat cu Rusu+Borțun Cyber Growers. Agenția a lansat campania de promovare a platformei în luna noiembrie, aflându-se încă în curs de desfășurare.

Campania a debutat cu un spectacol de stand-up comedy la Teatrul Apollo 111, unde au participat clienți curenti ING Bank. Apoi show-ul s-a transformat în digital content iar echipa Rusu+Borțun Cyber Growers a dezvoltat o identitate dedicată special show-ului.

Prin intermediul ING Business companiilor le sunt puse la dispoziție toate produsele și serviciile bancare, în orice moment, de oriunde, platforma putând fi accesată de pe desktop, tabletă, laptop, smartphone și, în premieră în România pentru relația B2B, prin smartwatch.

Colaborarea ING Bank cu agenția Rusu+Borțun Cyber Growers vizează comunicarea prezenței platformei în piața din România, generarea de notorietate a produsului și cresterea empatiei față de bankingul digital. Astfel, agenția a creat conceptul pe care se bazează campania: să mergi la bancă pentru operațiuni curente în 2019 nu e doar învechit, este chiar amuzant.

Echipele care au realizat campania sunt formate din: Marius Tudor, Marc Bortun, Mădălina Panainte, Andreea Crivăț, Liviu Baciu, Miruna Macsoda și Cătălin Rusu de la Rusu+Borțun Cyber Growers; Dan Frînculescu, Toma Alexandru, Viorel Dragu, Cristian Sorea Zenith Media, în calitate de parteneri; Ovidiu Slavoiu, Dana Gretcu, Corina Manole, Silvia Dumitrașcu, Mădălina Barbu, Iuliana Rohan, Silvia Jalea și Nona Brosiu, parte a echipei ING Bank.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: