Antreprenori

Saint-Gobain a finalizat achiziția Duraziv, producătorul de materiale de construcții fondat de Daniel Guzu

Reading Time: 2 minute

Gigantul mondial Saint-Gobain a cumpărat pachetul integral de acțiuni al Duraziv, , cel mai mare producător independent de materiale de construcții din România.

Echipa Deloitte Corporate Finance a asistat fondatorii Duraziv, Daniel Guzu și Irina Guzu, în această tranzacție, finalizată la 30 septembrie 2021, după obținerea aprobărilor din partea autorităților competente.

„În ultimii ani am avut câteva tentative de vânzare a companiei care au eșuat. Abia după colaborarea cu doamna Iulia Bratu și echipa Deloitte România, cărora le multumesc și pe care îi felicit, am înțeles cum se abordează profesionist o tranzacție și cât de departe eram de ce ne propuneam fără suportul lor. Sunt mulțumit că fabrica pe care am creat-o ajunge sub managementul unui lider mondial, care poate să facă din ea un jucător important pe piața europeană, oamenii cu care am lucrat având posibilitatea unor culmi pe plan profesional.”

Daniel Guzu, fondator al Grupului Duraziv

Duraziv este unul din principalii furnizori de soluții de finisaj din România, cu un portofoliu integrat de adezivi și mortare, vopsele decorative și profile metalice. Fondat în 2003, Duraziv a devenit un jucător consacrat în domeniul materialelor de construcții, ajungând în top cinci producători din România, în strânsă competiție cu companii multinaționale. De asemenea, este prima companie locală care a dezvoltat vopsele ecologice, odată cu lansarea gamei sale inovatoare „Duraziv Fără Miros”.

Saint-Gobain este o companie multinațională franceză cu venituri de 38 de miliarde de euro în 2020, cu o vastă experiență și capacitate de inovare.

Tranzacția a fost coordonată de către Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România, iar echipa de proiect a fost formată din Marina Nicola, Deputy Director, Cristina Ifrim, Senior Associate, Răzvan Cebuc, Associate, și Sabina Preda, Associate.

„Suntem onorați să fi fost încredințați de către vânzători cu această tranzacție de referință, care marchează cea de-a doua vânzare a unui campion de piață dezvoltat de clienții noștri, către un lider mondial în domeniul materialelor de construcții. Această realizare a fost susținută de un proces complex gestionat de o echipă experimentată și dedicată.”

Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România
Gabriel Barliga

Recent Posts

Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR

Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland recipientele…

56 de minute ago

Acord de 20 mil. euro între One United Properties și MetaWealth. Ce active vor fi listate pe platforma de tokenizare imobiliară

Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…

o oră ago

Peste 70.000 de turiști au fost la mare în minivacanța de Paști

Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…

o oră ago

Rezultatele financiare ale Grupului UniCredit în primul trimestru din 2024. Profit de 2.6 miliarde euro

Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…

2 ore ago

Digi Communications NV va distribui dividende de aproximativ 120 mil. lei pentru 2023

Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…

2 ore ago

Lidl a colectat peste 181 de tone de alimente în colecta de Paști

În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…

2 ore ago