Marketing

Săptămâna Românească revine la Lidl pe 15 martie

Reading Time: 2 minute

Lidl România aduce pe 15 martie în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali.

Săptămâna Românească aduce peste 60 de produse de tip in-and-out, de la specialități din pește, la produse lactate sau dulciuri, pe care iubitorii bucătăriei autohtone le vor putea găsi în magazine doar în săptămâna tematică.

Săptămână Românească a fost introdusă pentru prima oară în magazinele Lidl în octombrie 2015, odată cu lansarea gamei Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. În urma reacția pozitive a consumatorilor, o parte dintre cele mai apreciate produse Cămara Noastră fac acum parte din sortimentul permanent al retailerului.

Din 15 martie, în cadrul Săptămânii Românești, pe lângă produsele din gama Cămara Noastră disponibile constant la raft, la Lidl vor fi disponibile și aproximativ 60 de produse de tip in-and-out, printre care roșii tocate țărănești, salată de icre de știucă și ceapă și o varietate de produse lactate – iaurt cremos din lapte de bivoliță, smântână din lapte de bivoliță, brânză de vaci Moldovița, caș proaspăt afumat.

Tot în această perioadă, în gama Cămara Noastră pot fi găsite și specialități precum ruladă coaptă de Ceptura, cotlet de crap argintiu, varză a la Cluj sau pate din carne de prepeliță.

În perioada 15 martie – 15 aprilie 2021, clienții care intră pe surprize.lidl.ro, înscriu un bon de minim 70 lei ce conține și un produs Cămara Noastră și răspund corect la câteva întrebări despre furnizorii locali Lidl, pot câștiga prin tragere la sorți 3.000 de euro, seturi de farfurii personalizate sau vouchere de cumpărături.

Gama Cămara Noastră de la Lidl a ajuns la aproximativ 200 de produse românești în total, de la mezeluri, produse lactate, produse din pește și conserve, la dulciuri și gemuri și nu numai.

Acestea sunt produse pentru de furnizori autohtoni precum Transilvania Lactate, Deltaica, Scandia, Fabrica de Lapte, Răureni, Marathon Contec, Plafar.

Team

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

14 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

16 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

16 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

17 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

17 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

18 ore ago