MarComm Stiri

Șase țări, un singur spot Penny

9 dec. 2019 < 1 min

Șase țări, un singur spot Penny

Reading Time: < 1 minut

Penny Market a lansat ”Crăciunul este pentru copii. Deci, pentru noi toți.“ Spotul face parte dintr-o campanie internațională în care adulții sunt încurajați să uite de griji și să vadă din nou Crăciunul cu ochii unor copii fericiți.

Este pentru prima oară când retailerul creează un spot comun de Crăciun pentru toate cele șase țări în care își desfășoară activitatea: Germania, Austria, Cehia, Italia, România și Ungaria. În centrul campaniei se află piesa „Forever Young” de la Alphaville, care a fost reinterpretată prin intermediul vocii unui copil.

Spotul a fost creat de agenția Serviceplan, cu sediul în Berlin, Germania, țara de origine a grupului REWE de care PENNY Market aparține. Producția a fost realizată de ANORAK Film, iar regia de Stuart McIntyre.  

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: