Companii Stiri Tech

SelfPay: creştere a profitului cu 300%

18 mai 2021 2 min

SelfPay: creştere a profitului cu 300%

Reading Time: 2 minute

Compania SelfPay a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 109,3 milioane de lei şi o creștere a profitului net cu 298% faţă de anul anterior. În același timp, compania a raportat EBITDA  de aproape 6 milioane de lei, înregistrând astfel o creștere de 170%, în raport cu aceeași perioadă a anului trecut.

SelfPay a procesat anul trecut 17,2 milioane de plăți, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent. O evoluție în creștere se remarcă pe toate segmentele relevante de plăți procesate de companie, de la cel al taxelor şi impozitelor (în creștere cu 215%), la moneda electronică (în creștere cu 107%), plata facturilor (în creștere cu 42%), plata ratelor pentru credite (în avans cu 20%), până la serviciile introduse recent în portofoliul SelfPay, precum vânzarea biletelor Loteriei Române sau plata contravalorii tarifului pentru permisul de conducere.

Zeci de noi servicii

Astfel, pe parcursul anului 2020, în portofoliul SelfPay au fost adăugate 38 de noi servicii din segmente diverse, respectiv cel al utilităților, financiar-bancar, taxe și impozite, home delivery şi divertisment, servicii furnizate de jucători cu acoperire regională, dar și națională, oferind consumatorilor acces la plăți simple și în siguranță. Totodată, rețeaua  SelfPay a crescut semnificativ, depășind 5.500 de Stații de Plată la finalul anului 2020.

Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.

“Într-un an cu multe provocări și restricții din cauza pandemiei, afacerile SelfPay au crescut semnificativ, sumele procesate prin Staţiile de Plată SelfPay depășind pragul de 500 de milioane de euro. Această evoluție are la bază diversificarea serviciilor oferite de companie și adaptarea continuă a proceselor interne la evoluția pieței, dar și restricțiile care au făcut ca românii să prefere efectuarea plăţilor la Stațiile de Plată SelfPay, evitând interacţiunea cu alte persoane neapărat necesară ȋn cazul plății la ghișee sau la comercianţi. Am lansat zeci de servicii noi, din domenii diverse, cu acoperire națională sau regională. Reţeaua SelfPay facilitează acum şi accesul la servicii oferite de companii private de Home Delivery sau divertisment, precum şi la servicii publice cum ar fi colectarea tarifelor pentru eliberarea permiselor auto sau a certificatelor de ȋnmatriculare, precum şi a taxelor de paşaport sau a altor documente de călătorie”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Planuri de investiții

La finalul anului 2020, portofoliul de servicii disponibile la Staţiile de Plată SelfPay a ajuns la 170, reţeaua de Staţii de Plată a atins 5.500 de unităţi, iar numărul de tranzacţii procesate lunar de SelfPay a depășit pragul de 2.000.000.

Planurile companiei vizează investiții susținute în extinderea regională a rețelei de Stații de Plată SelfPay, se concentrează pe diversificarea portofoliului de servicii disponibile în rețeaua de Stații de Plată SelfPay și pe dezvoltarea proiectelor speciale cu parteneri din diverse industrii, care constau în principal în furnizarea de soluţii personalizate de automatizare a plăților.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: