Companii Stiri Tech

Telekom Romania Mobile Communications lansează noua poziționare de brand: „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”

16 nov. 2021 3 min

Telekom Romania Mobile Communications lansează noua poziționare de brand: „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”

Reading Time: 3 minute

Telekom Romania Mobile Communications vine cu o nouă poziționare și promisiune de brand, bazate pe o gândire exclusiv axată pe client, pornind de la nevoile de bază și cele mai mari așteptări și nemulțumiri ale acestora, atunci când vine vorba de servicii mobile.

Promisiunea noului brand Telekom Mobile este „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.” și pune clientul în centrul tuturor inițiativelor companiei, care vor trebui să răspundă în permanență la întrebarea: ce putem face diferit, ca să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor clienților? Ce putem schimba pentru a convinge din ce în ce mai mulți români să ni se alăture?

Dina Tsybulskaya Telekom 2021

„Ne pasă de clienții noștri și punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne străduim să le oferim experiența mobilă pe care și-o doresc. Aceasta înseamnă să le oferim mobilitate nelimitată pentru a rămâne conectați oriunde și oricând, pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. Si, la fel de important, prețuim încrederea lor și ne străduim să o câștigăm, fiind onești, corecți și onorându-ne promisiunile.”

Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications

Noile oferte Telekom Mobile

Telekom Mobile face primul pas pentru a elimina decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienți noi și ofertele de loializare pentru abonații actuali.

Andreea Cramer Telekom

„Una dintre cele mai mari dorințe ale clienților români este să beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicații și aibă acces ușor la cele mai atractive promoții. Ne bucurăm că astăzi le putem satisface tuturor această dorință, fie că este vorba de actualii noștri abonați care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clienții care decid să achiziționeze un nou abonament sau se portează din altă rețea.”

Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications

Noua ofertă de iarnă, valabilă până pe 15 ianuarie 2022, se bazează pe două abonamente disponibile atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, clienți actuali sau noi:

  • Abonament la 6 euro pe lună, cu date, minute și SMS-uri naționale nelimitate și fără perioadă contractuală obligatorie.
  • Oferta cu telefon inclus, la 13 euro pe lună, cu smartphone-uri precum Samsung Galaxy A32, Xiaomi Redmi Note 10s, OppoA74 incluse fără cost suplimentar la pachet cu abonament cu date naționale nelimitate, minute și SMS-uri nelimitate în rețelele naționale și roaming în SEE, plus 200 de minute internaționale în SEE și Zona 1.

Oferta de Black Friday, disponibilă în perioada 19 noiembrie – 5 decembrie, va fi dedicată exclusiv clienților existenți Telekom Mobile care doresc să își reînnoiască abonamentul sau să achiziționeze încă un abonament.

Aceștia primesc reduceri substanțiale la smartphone-uri de top precum și beneficii nelimitate – toate împreună cu abonamentul de 15 euro pe lună. Printre telefoanele din oferta de Black Friday se numără Samsung Galaxy A52 la 129 de euro, Xiaomi 11T la 259 de euro, Samsung Galaxy S21 la 459 de euro dar și multe altele.

Ce vor clienții de la operatori

Conform mai multor cercetări de piață realizate de companie pe parcursul anului 2021, clienții așteaptă de la operatorii telecom onestitate, transparență, simplitate și calitatea serviciilor promise: acestea sunt lucrurile cele mai importante pe care le așteaptă românii de la furnizorii lor de telefonie mobilă.

Reprezentanții Telekom spun că operatorul va face toate eforturile pentru a le oferi clienților experiența mobilă pe care și-o doresc, mai simplă și corectă. Oferte nelimitate și comunicare cu prețuri clare, fără restricții sau costuri ascunse.

Clienții cer, de asemenea, ca furnizorul lor de telefonie mobilă să aibă grijă de ei, să îi respecte și să îi aprecieze pentru loialitatea lor. Uneori sunt nemulțumiți că nu reușesc să negocieze o ofertă mai bună, mai potrivită nevoilor lor, și că primesc oferte mai scumpe decât cele pe care le văd la televizor în campaniile publicitare dedicate cu precădere atragerii de clienți noi.

Prin urmare, Telekom Mobile oferă acces clienților actuali la aceleași oferte agresive valabile până acum doar pentru clienții noi, iar ofertele sunt valabile și pentru persoane fizice și pentru persoane juridice.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: