Companii PR Stiri

Julianna Richter a devenit CEO global al Ogilvy PR&Influence

28 ian. 2021 2 min

Julianna Richter a devenit CEO global al Ogilvy PR&Influence

Reading Time: 2 minute

Julianna Richter coordonează operațiunile de PR&Influence în cadrul Grupului Ogilvy, la nivel global. Mandatul său are la bază obiective de creștere și eficientizare a business-ului de PR, în noul context generat de pandemie.

Într-o perioadă în care comunicarea este critică în evoluția și transformarea brandurilor, Ogilvy PR&Influence își consolidează rolul de partener strategic pentru creștere (partner for future growth) cu un nou lider la nivel global.

Julianna Richter are o experiență îndelungată în comunicare, acumulată în agenții, start-up-uri și companii care se regăsesc în topuri internaționale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.

Julianna se alătură echipei Ogilvy după 17 ani petrecuți în cadrul Grupului Edelman unde a ocupat diverse poziții de conducere, la nivel global și regional. Ultima poziție a fost aceea de Chief Operating Officer pentru operațiunile din SUA, cu responsabilități de creștere a business-ului și eficientizare a operațiunilor, dar și cu preocupări în zona de resurse umane, diversity&inclusion, client excellence, marketing, inovație,  learning & dezvoltare.

„Am admirat întotdeauna brand-ul Ogilvy și capacitatea sa de a livra idei creative extraordinare, care pot genera schimbări semnificative în comportamentul consumatorilor, pot susține reputația brand-urilor și o creștere pe termen lung pentru clienți. Mă bucur că am ocazia să colaborez cu echipe talentate din întreaga lume pentru a duce Ogilvy PR & Influence la un nou nivel, în sprijinul clienților noștri, cu cele mai bune soluții creative, livrate prompt și eficient”, a spus Julianna Richter Global CEO PR&Influence

Proiecte noi și creative

Noua normalitate stă sub semnul incertitudinii și al unei realități disruptive, atât pentru consumatori, cât și pentru branduri. În acest context, adaptarea este singura opțiune, iar creativitatea va juca un rol vital, ajutând comunicarea brandurilor să fie mai eficientă, să aibă sens și să exprime real valorile pe care le afirmă.

Următoarea perioadă va fi și mai complexă, prin continua dezvoltare a rețelelor de socializare, a inteligenței artificiale, prin fragmentarea media și apariția noilor tehnologii, cu impact major asupra tuturor aspectelor din viața noastră.

Toate acestea vor avea implicații majore asupra comunicării brandurilor cu consumatorii, iar nevoia unui partener de comunicare capabil să tină pasul, să înteleagă și să interpreteze corect aceste schimbări, va fi esențială. Un partener modern de PR&Influence va fi acela care va putea să ajute brandurile să crească, oferindu-le perspectiva unor paradigme noi de gândire, inovație și abordări eficiente ale noilor tehnologii.

Ogilvy Group România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP – unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, oferind următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: