Smart Marketing

The CROPPERS by KFC. Next level of branded content în România

Reading Time: 3 minute

Între noi obiceiuri de consum, așteptări din ce în ce mai mari ale fanilor și o competiție puternică pe o piață suprasaturată de produse, oferte, servicii și mesaje, facem un switch de la comunicarea tradițională la un conținut care să îi determine pe consumatori să se oprească și să îl urmărească.

În contextul în care, în social media, dacă nu îți place ceva ești la un scroll, tap sau swipe distanță pentru a trece mai departe, conceptul de entertainment a devenit o metodă eficientă și diferită de a ajunge la fani.

Tina Crețu, Senior Digital Marketing Manager KFC, Pizza Hut și Taco Bell

În 2018, am lansat Social Entertainment Channel – un nou concept-platformă pentru toate canalele social media ale KFC, prin care ne-am propus să ducem comunicarea de brand la un alt nivel. Sub această umbrelă am produs patru seriale online și un experiment, The CROPPERS fiind cel mai nou proiect KFC. A fost testul de maturitate prin care ne-am propus să ieșim mai mult din zona de confort, dezvoltând un univers transmedia, adăugând layere narative și tehnologie inovatoare care să amplifice mesajul. Rețeta?

REAL INSIGHTS

Povestea pornește chiar de la  filosofia locală a brandului KFC: Fii #pebune, nu perfect!, la care am adăugat un insight specific social media. Am ales tema fakeness-ului din online, acel loc în care ne dorim să devenim populari, să atragem admirație și invidie, să fim cool prin poze #instaperfect.

LANSARE 100% ONLINE

Am regândit headline-ul campaniei pentru noul context al pandemiei: Viața nu este perfectă, dar poate să pară în verticala telefonului tău, aceasta fiind chiar tema abordată în serial. Am creat o platformă online gândită pen­tru vizionarea întreg conținutului, într-un format de tip #homecinema pentru fani, influenceri, jurnaliști, echipele de producție și toți oamenii implicați în proiect. Toate acestea ca premieră online, înainte de lansarea oficială.

TEHNOLOGIE SMARTPHONE CENTRIC

Am folosit, ca inovație, o tehnologie dezvoltată special pentru a completa experiența mobile care vizează partea de consum a conținutului video. Am oferit utilizatorilor  posibilitatea de a avea două perspective diferite în funcție de orientarea device-ului, astfel încât să poată vedea în timp real diferențele dintre verticala perfectă și orizontala #pebune. Instrumentele digitale inovative au oferit și mai multă autenticitate mesajului nostru.

SPOTIFY

Am completat cercul 100% digital cu Jurnalul Liei: primul podcast al unui personaj dintr-un serial românesc. Recomandăm să fie ascultat în paralel cu serialul pentru a completa experiența prin extra insights des­pre acțiune. Am construit mai multe layere narative, astfel încât acest podcast să reprezinte o continuare na­turală a poveștii personajului principal, nu un narativ în paralel.

FII #PEBUNE, NU PERFECT!

Serialul are și un mesaj educativ pe care încercăm să îl transmitem tine­rilor: ce contează mai mult in the end? Aparența sau realitatea în această goană de a strânge love-uri? Ce ne dorim: prieteni sau followeri? A fi perfect nu înseamnă mare lucru, dar, pentru noi, a fi #pebune înseamnă totul.

PRODUS ÎN EDIȚIE LIMITATĂ

În perioada campaniei, am pus la dispoziția fanilor un produs creat pentru a completa experiența offline: The CROPPERS bucket disponibil în restaurante și prin serviciul de livrare.

Team

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago