Smart Marketing MarComm

The CROPPERS by KFC. Next level of branded content în România

19 aug. 2020 3 min

The CROPPERS by KFC. Next level of branded content în România

Reading Time: 3 minute

Între noi obiceiuri de consum, așteptări din ce în ce mai mari ale fanilor și o competiție puternică pe o piață suprasaturată de produse, oferte, servicii și mesaje, facem un switch de la comunicarea tradițională la un conținut care să îi determine pe consumatori să se oprească și să îl urmărească.

În contextul în care, în social media, dacă nu îți place ceva ești la un scroll, tap sau swipe distanță pentru a trece mai departe, conceptul de entertainment a devenit o metodă eficientă și diferită de a ajunge la fani.

Tina Cretu
Tina Crețu, Senior Digital Marketing Manager KFC, Pizza Hut și Taco Bell

În 2018, am lansat Social Entertainment Channel – un nou concept-platformă pentru toate canalele social media ale KFC, prin care ne-am propus să ducem comunicarea de brand la un alt nivel. Sub această umbrelă am produs patru seriale online și un experiment, The CROPPERS fiind cel mai nou proiect KFC. A fost testul de maturitate prin care ne-am propus să ieșim mai mult din zona de confort, dezvoltând un univers transmedia, adăugând layere narative și tehnologie inovatoare care să amplifice mesajul. Rețeta?

REAL INSIGHTS

Povestea pornește chiar de la  filosofia locală a brandului KFC: Fii #pebune, nu perfect!, la care am adăugat un insight specific social media. Am ales tema fakeness-ului din online, acel loc în care ne dorim să devenim populari, să atragem admirație și invidie, să fim cool prin poze #instaperfect.

LANSARE 100% ONLINE

Am regândit headline-ul campaniei pentru noul context al pandemiei: Viața nu este perfectă, dar poate să pară în verticala telefonului tău, aceasta fiind chiar tema abordată în serial. Am creat o platformă online gândită pen­tru vizionarea întreg conținutului, într-un format de tip #homecinema pentru fani, influenceri, jurnaliști, echipele de producție și toți oamenii implicați în proiect. Toate acestea ca premieră online, înainte de lansarea oficială.

TEHNOLOGIE SMARTPHONE CENTRIC

Am folosit, ca inovație, o tehnologie dezvoltată special pentru a completa experiența mobile care vizează partea de consum a conținutului video. Am oferit utilizatorilor  posibilitatea de a avea două perspective diferite în funcție de orientarea device-ului, astfel încât să poată vedea în timp real diferențele dintre verticala perfectă și orizontala #pebune. Instrumentele digitale inovative au oferit și mai multă autenticitate mesajului nostru.

SPOTIFY

Am completat cercul 100% digital cu Jurnalul Liei: primul podcast al unui personaj dintr-un serial românesc. Recomandăm să fie ascultat în paralel cu serialul pentru a completa experiența prin extra insights des­pre acțiune. Am construit mai multe layere narative, astfel încât acest podcast să reprezinte o continuare na­turală a poveștii personajului principal, nu un narativ în paralel.

kfc 2

FII #PEBUNE, NU PERFECT!

Serialul are și un mesaj educativ pe care încercăm să îl transmitem tine­rilor: ce contează mai mult in the end? Aparența sau realitatea în această goană de a strânge love-uri? Ce ne dorim: prieteni sau followeri? A fi perfect nu înseamnă mare lucru, dar, pentru noi, a fi #pebune înseamnă totul.

PRODUS ÎN EDIȚIE LIMITATĂ

În perioada campaniei, am pus la dispoziția fanilor un produs creat pentru a completa experiența offline: The CROPPERS bucket disponibil în restaurante și prin serviciul de livrare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: