TOKEN aduce o soluție digitală de plată a întreținerii pentru ansamblurile rezidențiale
Reading Time: < 1 minutTOKEN Payment Services (TOKEN), companie fintech parte din Grupul Koç – cel mai mare holding privat din Turcia – și instituție de plată autorizată de Banca Națională a României, continuă extinderea pe piața din România, oferind o platformă de plată modernă pentru aplicații dedicate comunităților rezidențiale. Până la finalul anului 2025, TOKEN își propune integrarea soluției în alte două comunități mari, însumând aproximativ 15.000 de locuitori.
„Suntem încântați să contribuim la digitalizarea plăților în marile comunități din România prin servicii personalizate și intuitive. Platforma noastră OderoPAY susține, printre altele, plata prin link integrat cu Google Pay și Apple Pay – o experiență simplă și sigură pentru utilizatori”, a declarat Burak Yildiran, CEO TOKEN România.
Platforma dezvoltată de TOKEN permite procesarea plăților atât online, cât și prin terminale fizice POS. Soluția este deja utilizată pentru plata facturilor de întreținere în comunități urbane de mari dimensiuni și va fi extinsă, în viitorul apropiat, către alte tipuri de servicii și furnizori, precum companii de utilități, credite sau asigurări.
Aplicația mobilă integrată cu această platformă facilitează interacțiunea dintre locatari și administrația comunităților, oferind un model digital ce ridică standardele de confort, eficiență și conectivitate pentru mii de rezidenți.
TOKEN și-a început activitatea în România în 2023, aducând soluții de plată complete – de la terminale POS marca Beko până la platforme digitale dezvoltate local. În 2024, compania a devenit prima instituție de plată autorizată de BNR care poate opera tranzacții online și prin POS, în conformitate cu legislația PSD2. Pentru 2025, TOKEN vizează consolidarea poziției sale în sectorul rezidențial prin soluții end-to-end adaptate dezvoltărilor imobiliare de mari dimensiuni.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz