Tommy Hilfiger dezvaluie campania de toamna 2025, The Hilfiger Racing Club
Reading Time: 3 minuteTommy Hilfiger dezvăluie campania de toamnă 2025: „The Hilfiger Racing Club”, cu actorul Nicholas Hoult și supermodelul și simbol al modei, Claudia Schiffer. Cu o estetică inspirată de nostalgia sporturilor cu motor de lux, fiecare tur la „The Hilfiger Racing Club” este o celebrare a tradiției, în timp ce avansează cu o originalitate proaspătă.
Lansată global pe 26 august, campania va fi amplificată de activări pline de energie pentru fanii Tommy din întreaga lume. De la experiențe personalizate ale brandului, la colaborări creative și evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra că această versiune prep se concentrează mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare.

„Reimaginarea stilului prep a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger. „De la început, am combinat stilul american clasic cu influențe culturale vibrante și sunt încântat să continui această tradiție de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recentă serie de campanii și aduce o nouă perspectivă asupra unui moment celebrat în calendarul social preppy.”
Fotografiată de Glen Luchford, campania îi are în prim-plan pe actorul Nicholas Hoult, care joacă în prezent în filmul Superman, și pe supermodelul Claudia Schiffer, care întruchipează stilul atemporal și individualitatea înnăscută pe tot parcursul povestirii campaniei. Hoult, un pilot de curse antrenat, pasionat de sporturile cu motor vintage, aduce spiritul prieteniei și încredere prin prezența sa pe circuit. Schiffer are o prezență remarcabilă, care transmite glamourul clasic și rafinamentul natural în această lume a mașinilor de lux.

„Viziunea lui Tommy asupra acestei colecții are aceeași energie pe care o iubesc la curse.”, a declarat Nicholas Hoult. „Există tradiție, dar este plină de viață și de un sentiment de distracție. Reflectă stilul clasic american pentru care este cunoscut – atemporal și cool fără efort.”
„Tommy are un talent extraordinar în a crea colecții care par atemporale și jucăușe”, a declarat Claudia Schiffer. „Este acel spirit vesel de autoexprimare pe care l-a surprins în această campanie – ne-a invitat în lumea lui și a fost minunat să facem parte din ea.”
Campania marchează primul capitol al „Ești invitat, nu este necesară confirmarea participării” — o nouă declarație de stil care inspiră următoarele sezoane ce vor reimagina stilul preppy cu rebeliune, libertate și individualitate.

Totul a început în 1985, anul înființării brandului, când un panou publicitar din Times Square, New York, a afișat cu mândrie numele Tommy Hilfiger alături de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul și-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucăușă în momente definitorii ale culturii, de la hip-hop și padocul Formula 1® până la cele mai importante covoare roșii din lumea modei.
Pentru colecția Toamnă 2025, TOMMY HILFIGER se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspirație, reinterpretând codurile tradiționale ale orașului prin noi abordări ale stratificării și jocului de texturi. Cămașile sunt reinterpretate cu noi modele tartan; jachetele de tip hambar sunt actualizate cu finisaje impermeabile; un trenci ușor pentru femei, dintr-un amestec de lână de calitate prezintă un model în carouri remarcabil.
Pe măsură ce sezonul avansează, inspirația se regăsește în tradiția New York-ului; gândiți-vă la pantofi Oxford purtați sub pantaloni de rugby și cravate legate lejer pentru un sentiment de confort. Pliseurile sunt reinterpretate într-o notă casual cu hanorace cu emblemă, iar denimul relaxat este accesorizat cu geanta American Icon. Este o nouă interpretare a garderobei tradiționale moderne, care răstoarnă tradițiile preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul Tommy, mereu fără rezerve.
Colecția de toamnă 2025 va fi disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz