Lifestyle Digital MarComm

TOPGEL încheie sezonul din 2021 cu două campanii de succes, fiind în continuare pe un trend de creștere a business-ului

10 nov. 2021 2 min

TOPGEL încheie sezonul din 2021 cu două campanii de succes, fiind în continuare pe un trend de creștere a business-ului

Reading Time: 2 minute

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, încheie sezonul cald cu două campanii de succes – Instagram Hotel și Câștigă o vară ca-n copilărie.

Postările despre concursuri din această perioadă au generat un reach de peste 40k, fiind și cele mai populare, iar cel mai apreciat tip de conținut a fost cel video. Brandul a obținut rezultate bune și testând mai multe formule pe TikTok și Instagram Reels, atât pe partea de reach cât și în zona de campanii cu scop de awareness.

TOPGEL 3

„TOPGEL a devenit un brand recognoscibil în social media, atât prin abordarea vizuală inedită cât și prin conținutul interactiv al postărilor, care l-au poziționat ca un brand cool, care-și înțelege bine audiența. Ne-am axat, de asemenea, pe o comunicare susținută pe toate canalele folosite de publicul nostru și în linie cu valorile care ne unesc.

Este un an în care ne-am surprins de asemenea consumatorii cu trei noi arome care să completeze gama de înghețată și patiserie, ca răspuns al cererii pieței și insight-urilor legate de aromele preferate ale acestora”, spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

Campaniile de sezon au răsplătit comunitatea TOPGEL cu vacanțe și premii ca-n copilărie

Campaniile reprezentative ale sezonului cald au fost „Instagram Hotel” și „Câștigă o vară ca-n copilărie”.

Prima campanie a înregistrat, în cele patru săptămâni de concurs, 7.715 de înscrieri și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.

TOPGEL 1

Înscrierile au arătat că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.

Campania „Câștigă o vară ca-n copilărie” a premiat lunar, timp de patru luni, comunitatea TOPGEL cu mini-frigidere, casetofoane DIY, camere foto instante, mini-proiectoare și console portabile. Rezultatele arată 25,5M afișări, 56k click-uri, și o conversie de +5% față de campania de consumer promo din 2020.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: