Praktiker Romania a lansat campania de imagine “Avem tot confortul pentru acasa”, ce sustine repozitionarea brandului pe un teritoriu emotional, in segmentul “Do It Yourself”.
Campania a fost lansata printr-o serie de trei spoturi TV si poarta semnatura agentiei Springer & Jacoby Romania, in urma castigarii unui pitch organizat la sfarsitul lunii martie 2015.
Campania este una integrata, dezvoltata pentru canale multiple si include comunicare TV, outdoor si internet.
In Romania, Praktiker are 28 magazine in 24 de orase din tara. Oferta Praktiker Romania cuprinde peste 40.000 de produse, incluzand: decoratiuni pentru interior si exterior, produse sanitare, mobila, electronice si electrocasnice, produse pentru gradinarit si materiale de constructii.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…