Categories: MarketingStiri

Mix de bere si limonada de la Ciucas

Reading Time: < 1 minut

Brandul Ciucas lanseaza un nou sortiment, Ciucas Lemon, un mix de bere si limonada, iar GMP Advertising realizeaza comunicarea pentru noul produs.

Campania de lansare este centrata pe elementul specific berii favorite a naturii, relaxarea, completata de un element nou, racorirea. Sloganul ii indeamna pe romani sa isi ‘’ia doza de racoare, cu un pic de relaxare”.

De asemenea, brandul Ciucas reia proiectul special realizat anul trecut la metrou. Timp de o luna, statia se numeste “cobor la Statia Obor sa ma racoresc!” si cuprinde un spatiu de relaxare cu decor din natura.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Catrinel Manolescu, Account Director; Alice Tataru, Senior Strategic Planner; Bogdan Raileanu, Group Creative Director; Razvan Raicu, Art Director; Vali Nastase, Graphic Designer; Daniel Chisescu, DTP si Alexandra Rus, Senior Account Executive.

Din echipa Ciucas care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Victor Teiosanu, Senior Brand Manager; Emma Coman, Junior Brand Manager, Adriana Negrea, Media Manager si Mihai Barsan, VP Marketing.

Productia spotului a fost realizata impreuna cu Saga Film, in regia lui Salomão Figueiredo, iar proiectul special de la metrou impreuna cu Media Investment.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

21 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago