Marketing Stiri

Trei campanii IMAGE PR, castigatoare la Stevie Awards

28 aug. 2014 2 min

Trei campanii IMAGE PR, castigatoare la Stevie Awards

Reading Time: 2 minute

IMAGE PR a castigat bronz cu trei campanii distincte la editia 2014 a competitiei International Business Awards (Stevie Awards), o competitie care recunoaste excelenta in business, in mai multe domenii precum: Comunicare, Marketing, Resurse Umane si altele.

La editia de anul acesta au fost inscrise 3500 de aplicatii de catre organizatii si persoane fizice din 60 de natiuni din intreaga lume.

Cele trei proiecte castigatoare, semnate de IMAGE PR sunt:

Evenimentul de lansare a liniei aseptice Cappy Pulpy realizat pentru Sistemul Coca-Cola in Romania – bronz la categoria Best Corporate Image Event

Eveniment lansare_Cappy PulpyEvenimentul a avut loc in octombrie 2013 si s-a adresat autoritatilor centrale si locale, mass media, celor mai importanti lideri de opinie si principalilor parteneri ai Sistemului Coca-Cola in Romania. Evenimentul s-a remarcat prin conceptul “Inovatie pe linie” care a imbinat cu succes prezentarea unei noi tehnologii de imbuteliere şi lansarea unui produs inovator pentru piaţa din Romania, Cappy Pulpy. De asemenea, evenimentul a beneficiat şi de prezenta autoritatilor centrale si locale si a top managementului companiei, Muhtar Kent, presedinte si CEO al The Coca-Cola Company, impreuna cu Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG.

Campania integrata “Bratara ne uneste” realizata pentru DERO, brand al Unilever South Central Europe – bronz la categoria Marketing/ Consumer Products – Europe

DERO Bratara ne unesteCampania a fost realizata pentru DERO pe 1 Decembrie 2013, la 95 de ani de la Marea Unire. Cu aceasta ocazie DERO a lansat un SKU special de 9.5 kg, cu un design nou, şi a pus cu drag in fiecare pachet o braţara tricolora lucrata de mana de catre o comunitate dintr-un sat de la Dunare. Sute de femei de langa Giurgiu s-au unit pentru prima oara sa impleteasca de mana si din suflet, cu mestesugul de odinioara, zeci de mii de bratari. Campania s-a derulat pe parcursul lunii decembrie si s-a diferentiat prin abordarea emotionala a spiritului romanesc comunicat printr-un mix de instrumente de PR, ATL si BTL: spot TV, reportaje despre mestesuguri romanesti de traditie prezentate in cadrul unor emisiuni TV sau promovate pe Youtube, panouri outdoor, bannere video, aplicatie de Facebook, actiuni de media si blogger relations, actiuni in store.

Campania de comunicare interna “Play To Win” realizata pentru Coca-Cola HBC Romania – bronz la categoria Internal Communications – All Regions less the Americas

Campania este un cadru strategic ce isi propune sa faciliteze schimbarea culturala in cadrul Coca-Cola HBC Romania. Initiat in 2012, “Play to Win” promoveaza catre toti angajatii valorile organizationale care sustin dezvoltarea businessului din Romania si indeplinirea viziunii companiei de a-si mentine pozitia de lider in toate pietele in care activeaza. Campania, aflata in al treilea an de implementare, a mai beneficiat de recunoastere internationala: la inceputul anului 2014 a obtinut Platinum Award si distinctia de Most Engaging Program in cadrul Magellan Awards, competitie organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare si a fost finalista la IPRA Golden World Awards 2014.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: