Trenul românesc produs la Pașcani este gata de omologare, dar deși poate rula cu 120 km/h va circula pe rute cu viteza medie de 30 km/h.
Trenul construit de Electroputere Pașcani a trecut de ultimele teste și e pregătit pentru omologare. Garnitua poate atinge o viteză de 120 kilometri pe oră și are o capacitate de 164 de locuri.
Construcția trenului care are o lungime de 60 de metri, având în componență trei vagoane, a început în urmă cu patru ani.
Conform Digi24, la exterior, trenul este decorat cu motive tradiționale românești, iar la interior sunt standarde de cea mai înaltă calitate.
La această capacitate, trenul este recomandat pentru distanțe scurte și medii. Prototipul a fost scos pe șine, pentru a fi evaluați parametrii de funcționare, pe mai multe rute din țară: spre Valea Prahovei, Făurei din județul Brăila sau Mestecăniș din județul Suceava.
Autotrenul fabricat la Pașcani consuma de trei ori mai puțin combustibil decât locomotivele diesel.
În prezent, în România sunt doar două tronsoane care permit circulația trenurilor de mare viteză: București – Constanța și București – Predeal.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…