Stiri

Tudor Mihăilescu, noul Chief Operating Officer în cadrul eMAG

Reading Time: 2 minute

Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Tudor Mihăilescu în poziția de Chief Operating Officer (COO). Din acest rol, Tudor Mihăilescu va lucra alături de echipele de leadership din fiecare companie în vederea implementării strategiei pe termen lung a grupului și a execuției planului de investiții care se ridică la peste 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani astfel încât să răspundă cât mai bine tuturor nevoilor clienților care caută modalități inteligente de shopping prin care să economisească timp și bani.  

Obiective de business

Tudor Mihailescu se va concentra astfel cu precădere asupra creșterii companiilor mai tinere din grupul eMAG: Tazz, Fashion Days, Freshful, Flip sau Atlas, dar și a companiilor care fac parte din portofoliul grupului de mai mulți ani, precum PC Garage. 

În ultimii ani, am lansat servicii și linii noi de business pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor. Aceștia prețuiesc timpul și planificarea corectă și previzibilă a cheltuielilor și astfel apreciază și folosesc din ce în ce mai mult soluțiile de smart shopping pe care doar în ecommerce le găsesc. Aveam nevoie de cineva care sa dezvolte sinergii între toate aceste soluții pe care le punem la dispoziție cu ajutorul tehnologiei și inovației. Tudor a fost alături de noi în acești ultimi ani în care ne-am dezvoltat accelerat și am pus bazele Tazz sau Freshful și cunoaște toate fațetele business-ului astfel încât înțelege în profunzime ce le unește și prin ce putem oferi valoare adăugată clienților noștri. În același timp, doresc să îl felicit și să îi urez totodată bun venit în echipa eMAG lui Dragoș Ion, care preia rolul de Group CFO. Sunt convins că vom beneficia cu toții de pe urma experienței sale bogate în companii de top din România și din afara ei și vom construi lucruri care contează pentru clienții noștri,” a declarat Tudor Manea CEO eMAG. 

Profil de management

Tudor s-a alăturat eMAG în 2019, într-o perioadă de expansiune și investiții materiale, din poziția de Group Chief Financial Officer. Anterior el a fost Chief Financial Officer pentru Procter & Gamble South East Europe, de unde s-a ocupat si de coordonarea zonei de Business. Între 2010 și 2013 el a lucrat la sediul Procter & Gamble din Geneva, Elveţia. Tudor este licenţiat în Finanţe-Bănci la Academia de Studii Economice Bucureşti.  

„În ultimii ani, am reușit să ajungem acolo unde oamenii au avut nevoie de noi. Mă bucur să fac parte din această echipă profesionistă și foarte agilă. Sunt încântat de această nouă etapă în care am intrat, în care ne propunem să oferim cele mai bune servicii pentru fiecare nevoie în parte,” a spus Tudor Mihălescu, COO al Grupului eMAG. 

Dragoș Ion este un profesionist cu o experiență de aproape 20 de ani în industria bunurilor de larg consum, servicii financiare sau auto, atât în România cât și în alte țări (în Europa Centrală și de Est, Irlanda, Nigeria). Dragoș a coordonat de-a lungul carierei echipe multiculturale și proiecte complexe inclusiv în zona de change management, iar înainte de a se alătura Grupului eMAG a lucrat pentru Coca-Cola Hellenic Bottling Company timp de peste 12 ani. 

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

3 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

4 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

4 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

4 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

4 ore ago