Business

Turiștii români își pot alege locul de cazare și în funcție de măsurile anti-COVID 19

Reading Time: < 1 minut

Pe lângă preț, poziționare și confort, turiștii români își pot alege hotelul și în funcție de măsurile anti-COVID 19, iar prima prima platformă de rezervări hoteliere din România care permite includerea în căutările turiștilor a acestui criteriu este Travelminit.ro. Turiștii pot selecta din peste 30 de filtre dedicate măsurilor de prevenție COVID-19 și oferă posibilitatea de evaluare a acestora după sejur.

Filtrul include o măsuri precum dispenser de soluții dezinfectante, covorașe dezinfectante, măsuri pentru siguranța personalului, măsuri pentru siguranța oaspeților, procedura de check-in/plată, condițiile de servire a mesei, procedurile de curățenie cu dezinfectanți profesionali, serviciul de wellness.

Peste 1000 de proprietăți au adăugat deja informații legate de modul în care gestionează prevenția împotriva COVID-19, după redeschidere

“48% dintre unitățile listate au redus capacitatea de cazare, 86% au implementat purtarea de măști și mănuși, 76% și-au instruit personalul privind igienizarea, iar 90% dintre ei au inclus în procedura de curățenie dezinfectanți profesionali pentru igienizarea suprafețelor comune”, declară Laszlo Buzogany, CEO și fondator Travelminit.ro.

Voucherele de vacanță folosite pentru rezervările din vară și toamnă

Travelminit.ro acceptă toate tipurile de tichete și carduri de vacanță în rezervarea vacanțelor, iar pe platforma online sunt listate peste 2.500 de proprietăți care primesc vouchere. Cele mai multe rezervări înregistrate pe platformă au fost realizate cu vouchere de vacanță, iar cei care vor să le folosească în această perioadă vor beneficia de reduceri suplimentare în anumite unități de cazare, de până la 30% din prețul cazării. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

DOUGLAS România continuă extinderea și deschide un nou magazin

DOUGLAS România își continuă extinderea prin deschiderea primului magazin din Pitești, în Argeș Mall, care devine, astfel, cel de-al 42-lea…

o oră ago

Sondajul „Ce fel de cititor ești?” cercetează modul în care oamenii interacționează cu cărțile și tehnologia în lumea modernă

Asociația AdLittera lansează sondajul „Ce fel de cititor ești?”, un proiect de cercetare a pieței inedit în România, menit să…

o oră ago

UNIQA a lansat o fundație ce se va adresa tinerilor și viitorului

UNIQA a lansat Fundația UNIQA SEE Future care va activa în sud-estul Europei: Serbia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, România…

o oră ago

Beko a prezentat noua colecție de electrocasnice la târgul EuroCucina

Beko, unul dintre liderii globali ai pieței de electrocasnice, a participat la cel mai mare târg european dedicat sectorului bucătăriei,…

2 ore ago

Samsung demarează oficial campania pentru jocurile Olimpice și Paralimpice în etapa finală de pregătire pentru Paris 2024

Cu mai puțin de 100 de zile până la Paris 2024, Samsung Electronics Co., Ltd., partener oficial al Jocurilor Olimpice…

2 ore ago

Brand Auditul și Repoziționarea agenției Mediascope realizate de Cristiana Belodan

După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope…

2 ore ago