Stiri

Un milion de articole în oferta Fashion Days de Black Friday

Reading Time: 2 minute

Anul acesta, Fashion Days a pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în oferta de Black Friday – 1 milion de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.

Black Friday va începe în cursul serii de 16 noiembrie, atât în site, cât și în aplicația de mobil. Utilizatorii aplicaţiei Fashion Days vor putea comanda, în exclusivitate, mai devreme decât pe website. Startul campaniei în aplicația Fashion Days va fi anunțat instant prin push notifications, iar clienții vor afla când începe campania pe website din newsletter.

Sub umbrela campaniei „De BLACK FRIDAY, Gândește-te doar la tine!”, Fashion Days le oferă clienților săi produse de la branduri precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi’s, US Polo, Coccinelle. În exclusivitate, clienții vor găsi pe site și în aplicația de mobil și selecții de la branduri precum: Burberry, Valentino, Jimmy Choo, Rado. Special pentru această campanie, au fost făcute achiziții din categoriile bijuterii cu diamante, genți și accesorii de lux, de la branduri precum Clogau, Prada și Montblanc, Frey Wille, respectiv Carl F. Bucherer.

„La Fashion Days, seara este un moment de vârf în care clienții plasează foarte multe comenzi, iar aplicația de mobil este, în prezent, principalul canal de vânzare pentru noi, anul acesta peste 50% din comenzi fiind plasate în aplicația de mobil. De aceea, am decis ca Black Friday să înceapă cu câteva ore înainte de miezul nopții, iar în aplicația de mobil vom da startul și mai devreme, pentru a le oferi clienților ocazia de a se bucura de cel mai așteptat eveniment al anului, în cel mai natural mediu de shopping pentru ei”, declară Robert Berza, General Manager al Fashion Days.

Aplicația Fashion Days pentru dispozitivele mobile a fost utilizată pentru 54% din comenzile plasate în luna octombrie de clienții din România. Diferența de 46% este reprezentantă de achizițiile realizate în site, de pe desktop sau în browserul mobil.

Stocuri de produse în ofertă: peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei; peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați; peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii; 100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați; 150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei; 50.000 de rochii; 30.000 de produse de schi; 20.000 de ceasuri. 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

6 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago