Companii

Un nou magazin MAM Bricolaj, investiție de 250.000 euro

Reading Time: 2 minute

Furnizorul de materiale și accesorii pentru mobilier, MAM Bricolaj, deschide un nou punct de lucru în zona Morarilor din Capitală, în urma unei investiții de 250.000 euro. Pentru 2020, potrivit reprezentanților companiei, este planificată deschiderea celui de-al treilea magazin în București.

Astfel, pentru anul următor este estimată estimează o creștere de 30% a afacerilor, iar așteptările pentru 2019 vizează o sumă de peste 6 milioane euro, cu 15% mai mult față de 2018.

Pe lângă categoriile de produse deja existente precum: accesorii de bucătărie, balamale, blaturi de bucătărie, sisteme de sertare, organe de asamblare, saltele și somiere, sisteme pentru uși glisante, profile de aluminiu, pal melaminat și MDF, scule și adezivi, MAM Bricolaj include două categorii noi de produse, electrice și instalații, respectiv piese pentru reparații.

Magazinul este deschis de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbăta între 08:00 – 16:00 și duminica între 09:00 – 15:00 iar pentru că mai bine de 80% dintre clienții MAM Bricolaj vin la cumpărături cu mașina, noul magazin dispune și de 100 de locuri de parcare.

În ideea unui flux sporit al clienților, magazinul are acum patru case de marcat și include un sistem de climatizare care asigură constant un microclimat confortabil, indiferent de anotimp.

Noua unitate este situată pe Șoseaua Morarilor nr. 2 și dispune de o suprafață de vânzare 1.100 metri pătrați. Totodată, a fost alocată o suprafață de 1.600 metri pătrați pentru departamentul de prelucrare a panourilor.

MAM Bricolaj plănuiește extinderea cu două noi magazine

Un flux de aproximativ 800 de persoane și 400 de tranzacții au loc, în medie, în fiecare zi în magazinele MAM Bricolaj iar anul acesta numărul de tranzacții a fost depășit cu 15% față de 2018.

Coșul mediu de cumpărături în magazinele din București a înregistrat o creștere cu 13% față de 2018, atingând pragul de 224 lei. În plus, pentru comenzile online, coșul mediu este mai mare, de 314 lei, în creștere cu 8% față de anul trecut.

Pentru 2020, pentru a atrage capital de dezvoltare, compania îți propune listarea la bursă și deschiderea altor două magazine la nivel regional. În București, compania își propune un nou punct de lucru în sectorul 6, ajungând astfel la trei magazine în Capitală.

Team

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago