Retailerul polonez de tip discount de produse home & deco Pepco se lanseaza pe piata romaneasca. Strategia de lansare, sub conceptul „Parada preturilor mici,” este dezvoltata de agentia Hippos.
Hippos a dezvoltat si implementat site-ul www.pepco.ro, evenimentele de lansare pentru fiecare magazin si a adaptat toate materialele in store.
Primele trei spatii unde s-a lansat retailerul sunt Auchan Drumul Taberei, Ploiesti Shopping City si Kaufland Campina, in luna martie urmand sa fie deschise in total cinci unitati, iar in aprilie vor fi deschise alte trei.
In urmatorii ani, Pepco isi propune sa isi extinda reteaua de magazine in orase ca Ploiesti, Bucuresti, Pitesti, Reghin, Alba Iulia, Targu Mures.
Activitatea de comunicare la nivel local a fost implementata in colaborare cu agentia V&P din Polonia.
Echipa Pepco: Anca Radu, Manager Operational pentru Romania, Pepco Retail.
Echipa Hippos: Irina Tudose – Client Service Director, Simona Simon – Senior Copywriter, Oana Mailat- Account Manager, Alexandru Manea – DTP, Daniel Grigore – Project Manager si Emanuel Clonda – Managing Partner.
Pasionații de gaming și nu numai sunt invitați la standul Samsung, în cadrul East European Comic Con 2024, organizat la…
Vista Bank România a acordat companiei Alive Wind Power One, parte a Grupului Premier Energy PLC, un credit de investiții…
Pplatforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor Fagura lansează o nouă identitate vizuală, precum și o nouă strategie de poziționare.…
România a inaugurat, în prezența Ministrului Culturii, Raluca Turcan, și ai reprezentanților oficiali ai Ministerului Afacerilor Externe și Institutul Cultural…
Un bărbat din județul Bacău a mers în vizită acasă la un prieten, iar acolo, din greșeală, a atins niște…
Într-o explozie de culoare și muzică, litoralul românesc își întâmpină vizitatorii cu o ofertă de neegalat pentru minivacanța de 1…