Categories: Marketing

Un om de PR are nevoie de o cultura generala solida

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Corina Barladeanu, 2activePR

Corina Barladeanu, General Manager & Owner 2activePR

Varsta: 39 de ani

Experienta in industria de comunicare: 18 ani

Studii: Universitatea Bucuresti, Facultatea de Filologie; MA in Advertising; Executive MBA ASEBUSS Bucuresti

A fondat 2ActivePR in urma cu 15 ani, iar in prezent conduce agentia impreuna cu Cristina Hanganu, Managing Director. 2ActivePR are o echipa alcatuita din 15 persoane, din care 13 sunt consultanti de PR, cu o medie de experienta in comunicare de  7 ani. Din 2009, agentia este afiliata la reteaua Fleishman Hillard, desemnata Agentia Globala a Anului de catre PRWeek.

Provocarea: In contextul actual, cea mai mare provocare a industriei de PR este permanenta preocupare de a propune strategii de comunicare relevante si eficiente, iar in ceea ce priveste relatia dintre agentii si clienti, una dintre cele mai mari provocari este gandirea pe termen scurt, cu rezultate imediate, in detrimentul unor strategii vizionare cu rezultate durabile. 

Transformarea: In ultimii zece ani cea mai mare transformare prin care a trecut industria a fost sa se adapteze la ritmul din ce in ce mai accelerat de comunicare in contextul digitalizarii.

De ce are nevoie un om de PR? Cultura generala solida pentru a face conexiuni dincolo de asteptarile clientului si ale stakeholderilor, capacitate de a intelege businessul clientului si capacitatea de a manui cu gratie si inteligenta limba in care comunica si de a produce continut valoros din punctul de vedere al stakeholderilor.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

7 ore ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

7 ore ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

8 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

9 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

10 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

12 ore ago