O vara de business

O vara de business

La 15 ani de cand lansam provocarea piscinei Biz alaturi de cativa manageri care au acceptat fara ezitare sa depaseasca limitele unui pictorial clasic de vara, intrand imbracati in piscina, am repetat scenariul. Iata ce a rezultat, dincolo de multa buna dispozitie si placerea de a rememora un deceniu si jumatate de business in Romania. Corina Barladeanu, General Manager, 2ActivePR

Corina Barladeanu, General Manager, 2activePR

Corina Barladeanu, General Manager, 2activePR

  A facut parte din echipa de manageri care au acceptat provocarea piscinei Biz si in urma cu 15 ani, asa ca am profitat de ocazie sa aflam cum i s-a schimbat viata profesionala in tot acest timp. In iulie 2001, Corina Barladeanu avea 25 de ani, se afla deja in anul doi de functionare a 2activePR si semnase cu

Un om de PR are nevoie de o cultura generala solida

Un om de PR are nevoie de o cultura generala solida

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Corina Barladeanu, General Manager & Owner 2activePR Varsta:

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

<p> Anul trecut 2activePR a realizat o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, cu aproximativ 20% mai mare fata de 2010. Pe ce s-a bazat cresterea si care sunt ariile pe care mizeaza agentia infiintata in urma cu 12 ani de Corina Barladeanu?</p> <p>  </p> <p> <strong>V-ati asteptat la cresterea cifrei de afaceri in 2011?  </strong></p> <p>

Omul de PR devine comunicator

Omul de PR devine comunicator

<p> <br /> <strong>Corina Barladeanu este General Manager al 2activePR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu. PR-ul nu moare, se reinventeaza. De fapt, trece la urmatorul nivel. Dialogul pe care relatiile publice il includ in definitia sa va deveni regula comunicarii intre o companie si clientii sai. Implicatiile sunt vaste si presupun intr-adevar remodelarea industriei de comunicare.</p>