Vanzari de peste 500 de milioane de lei prin Profitshare

La aniversarea a doi ani de cand Profitshare a devenit disponibila tuturor magazinelor online, platforma de marketing afiliat anunta depasirea pragului de 500 de milioane de lei.

In prezent, Profitshare deserveste peste 175 de companii.

Marius-Pahomi

Mariius Pahomi, Conversion

“Piata de marketing afiliat este intr-o crestere puternica la nivel regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea comertului online. Planurile noastre vizeaza dezvoltarea internationala a platformei, fiind bugetate investitii de peste 500.0000 euro in vederea expansiunii regionale”, a declarat Marius Pahomi, Director General al Conversion. 

Incepand cu luna ianuarie a anului 2015, platforma Profitshare este disponibila si in Bulgaria, iar valoarea vanzarilor realizate pana in prezent pentru magazinele bulgaresti a depasit deja pragul de 1 milion de euro (2 milioane leva). Planurile Profitshare vizeaza extinderea in perioada imediat urmatoare si in piata din Ungaria, consolidandu-si astfel pozitia de cel mai puternic jucator in domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrala si de Est.

Magazinele online apeleaza la marketing afiliat pentru a-si creste vanzarile si baza de clienti. Profitshare functioneaza pe modelul promovare bazata pe rezultate, magazinele platind exclusiv un comision de performanta din vanzarile aditionale aduse de un afiliat. In prezent, companii precum eMAG, Banca Transilvania, Flanco, FashionUp si Libris apeleaza la serviciile oferite de platforma Profitshare.

Profitshare este platforma de marketing afiliat cu cele mai mari vanzari din Europa Centrala si de Est si este detinuta de catre agentia de marketing online Conversion, ce a avut o cifra de afaceri de 6 milioane de euro in 2014. Compania are in prezent un numar de peste 45 de specialisti in tehnologie si marketing online si detine si platforma Conectoo, unul dintre principalii furnizori de servicii de e-mail marketing din Romania.