Business Antreprenori Stiri

Vânzări de peste o jumătate de milion de euro din produse noi și pre-utilizate

16 oct. 2020 2 min

Vânzări de peste o jumătate de milion de euro din produse noi și pre-utilizate

Reading Time: 2 minute

Filiala locală a retailerului de origine olandeză Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a raportat afaceri de peste jumătate de milion de euro în primele nouă luni din 2020. Ceea ce înseamnă o creștere mai mare de 100% față de aceeași perioadă a anului trecut, când cifrele însumau 250.000 de euro.

Până la finele anului, Alexandru Săsărman (34 ani), antreprenorul clujean care a deschis, alături de soția sa Ramona (35 ani), prima franciză Used Products în România în 2018, se așteaptă să înregistreze o cifră de afaceri de circa 750.000 de euro și un profit net de peste 200.000 euro.

Magazinul vinde atât produse noi, cât şi folosite, iar clienții pot cumpăra, vinde, si face schimburi de produse – de la telefoane şi laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jocuri, atât online cât și offline în magazinele rețelei.

Magazinul Used Products din Cluj-Napoca are în medie 800-900 de clienți lunar. Acesta a fost deschis în 2018 în urma unei investiții de peste 100.000 de euro. Alexandru Săsărman spune că un centru Used Products poate fi deschis și cu sume începând de la 40.000-50.000 de euro.

”Majoritatea bugetului inițial este direcționat către amenajarea spațiului și către primul stoc de produse. Totuși, există magazine de 50-60 mp  în rețea atât, unde investiția inițială a fost sub 50.000 de euro. Conform planului de afaceri întocmit anterior deschiderii locației din Cluj Napoca, s-a estimat că amortizarea se va face în aproximativ trei ani. Pentru a fi un reper al urmatoarelor centre din Romania, noi am investit mai mult decât s-a estimat, astfel că amortizarea se va face în 3-5 ani,” precizează antreprenorul.

Compania Used Products a fost fondată în 1997 în Olanda și are, în prezent, în jur de 60 de magazine în cinci țări: Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, Germania. În România, compania intenționează să se extindă în franciză și este în căutare de parteneri pentru orașele mari: Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Oradea şi Arad.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: