Vânzările unei companii pot fi impactate de cunoașterea limbilor străine
Reading Time: 3 minuteCentrul de Limbi Străine A_BEST, unul dintre liderii de pe piața serviciilor de training lingvistic corporate, vine în sprijinul companiilor multinaționale din România cu soluții personalizate de învățare a limbilor străine. În topul preferințelor clienților corporate, se numără în continuare engleza, franceza și germana.
Studiul PIMLICO (Promoting, Implementing, Mapping Language and Intercultural Communication Strategies in Organisations and Companies), efectuat în 20 de state membre ale UE, subliniază creșterea cu 10-25% a vânzarilor în cazul companiilor care au o strategie coerentă privind limbile străine.
Astfel, angajații care pot comunica fluent în limba engleză, franceză sau germană, de exemplu, pot câștiga încrederea și respectul partenerilor de afaceri străini și pot fi un avantaj competitiv pentru firmă. Companiile care investesc în training-ul lingvistic al angajaților lor pot să obțină o creștere semnificativă a vânzărilor și a satisfacției clienților. O comunicare eficace în limba străină țintă poate contribui la îmbunătățirea relațiilor cu clienții existenți, precum și la atragerea de noi clienți din zona internațională.
“Într-un mediu de afaceri globalizat, cunoașterea limbilor străine, în special a englezei, francezei și germanei, poate impacta semnificativ vânzările unei companii. Prin investiția în training-ul lingvistic, companiile își pot crește vânzările, își pot îmbunătăți reputația și își pot consolida poziția pe piața globală.”, a declarat Aura Icodin – CEO și fondatoarea A_BEST.
“A_BEST oferă soluții personalizate și eficiente pentru companiile care doresc să își dezvolte abilitățile lingvistice ale angajaților. Companiile care investesc în cursurile corporate A_BEST de limbi străine provin din domenii precum IT, telecomunicaţii, banking, asigurări, pharma, FMCG, transporturi sau logistică.”, a adăugat Aura Icodin. “Apartenența la o lume globală de business prin limbile străine este, de altfel, misiunea A_ BEST pentru companiile din România, de peste 14 ani.”, a mai precizat aceasta.
Centrul de Limbi Străine A_BEST a fost creat special pentru experiența profesionistă și plăcută în comunicare atât a angajaților, cât și a angajatorilor. Metoda de predare utilizată de trainerii A_BEST este CLT (Communicative Language Teaching). Trainerii A_BEST sunt specializați în predarea limbilor străine pentru mediul de afaceri și au abilitatea de a îndruma cursanții prin lecții interactive și practice, adaptate nevoilor specifice ale companiei. În predarea cursurilor de limbi străine pentru persoanele adulte, se adoptă o abordare comunicativă, scopul fiind dezvoltarea abilităţilor cursanţilor de a folosi cu succes cunoştinţele acumulate, în diverse contexte sociale, formale sau informale.
Cursurile corporate de limbi străine A_BEST pun la dispoziție cursanților platforme user-friendly, astfel încât aceștia să fie cât mai confortabili și conectați la realitatea actuală în procesul de învățare. Totodată, echipa de traineri A_BEST utilizează cele mai recente resurse din piață, pentru ca investiția de timp și bani să fie valorificată la maximum.
“În relaţia cu clienţii, noi la Centrul de Limbi Străine A_BEST suntem în permanenţă preocupați să le punem la dispoziţie pachete de servicii lingvistice menite să valorifice într-o foarte mare măsură bugetele existente pe aceste segmente, contribuind astfel la optimizarea costurilor. Totodată, oferim permanent clienților noștri corporate consultanță în ceea ce priveşte Strategia de Management Lingvistic, aceasta reprezentând un pachet de măsuri şi tehnici pentru a evita barierele lingvistice şi culturale pe pieţe străine noi sau în expansiune”, mai precizează Aura Icodin.
A_BEST a fost înfiinţat în 2008 şi este unul dintre centrele independente de top din România, pentru învățarea limbilor străine de către români și expatriați. A_BEST oferă servicii lingvistice complete, la standarde internaţionale: cursuri de limbi străine – limbaj general/ de afaceri/ specializat, open/ corporate; cursuri de limba română pentru expaţi; cursuri de limbi străine pentru copii; testări cu recunoaștere internațională; traduceri; audit lingvistic; evenimente dedicate mediului academic.
Cu un portofoliu de peste 15 limbi străine, trei acreditări internaționale și una națională, Centrul de Limbi Străine A_BEST a avut, din 2008 până în prezent, peste 400 de clienți persoane juridice (companii multinaționale sau naționale, din domenii diverse precum: FMCG, retail, logistică, banking, PHARMA, transporturi, banking, IT&C, TELECOM, asigurări, turism etc).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz