Stiri

Veniturile Allview, în creștere cu 55%

Reading Time: 3 minute

Allview (Visual Fan, companie listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW) a înregistrat, în primul semestru al anului 2021, o cifră de afaceri de peste 13,58 milioane de euro (66,77 milioane de lei), din vânzarea de dispozitive electronice, respectiv un profit net de 972.000 de euro (4,78 milioane lei) pe acest segment de business ce reprezintă activitățile de bază („core activities”) ale companiei.

Atât cifra de afaceri, cât și profitul net se situează peste previziunile bugetare pentru prima jumătate a acestui an, prezentate în memorandumul de listare a acțiunilor la BVB, arătând că producătorul IT&C din Brașov are premise excelente pentru depășirea obiectivelor de venit și profitabilitate anuale.

Liniile de business

Față de perioada similară din 2020 și cu referire la linia de business principală a companiei (dispozitive electronice), creșterea cifrei de afaceri în primul semestru din 2021 a fost de 55,20%, iar în cazul profitului net, avansul a fost de 62.74%. În ceea ce privește marja netă de profit, aceasta a urcat la 7,16%, în perioada analizată 2021, comparativ cu cea înregistrată în primul semestru din 2020 (6,83%).

Creșterea activității de bază a Allview – producția de electronice a companiei (telefoane mobile inteligente, televizoare, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi) – înregistrată în S1 2021, confirmă evoluția ascendentă a acesteia, reflectată și la finele anului 2020, când a fost cu 20% mai mare decât în 2019, respectiv cu 36% față de 2018.

Comparatii cu 2020

În Semestrul I din 2020, cifra de afaceri totală a companiei s-a situat la 53,57 milioane de euro (263,27 milioane de lei), dar nivelul atins în acel interval s-a datorat unei conjuncturi de business favorabile în afara activității de bază a companiei. Astfel, pe fondul pandemiei COVID-19, Allview a ajutat, pe baza relațiilor îndelungate cu furnizori din China, la procurarea de echipamente medicale, aflate la mare căutare de către parteneri din sistemul public și privat din România.

Rezultatele pe primele șase luni ale acestui an atestă evoluția excelentă a vânzărilor de produse electronice Allview, pe care le dezvoltăm în permanență, anticipând direcțiile pieței. Ne bucurăm că eforturile noastre în direcția dezvoltării de produse inovatoare și de ultima generatie din punct de vedere tehnologic sunt apreciate de clienții noștri. Pe de altă parte, în 2021, confirmarea performanțelor noastre a venit și dinspre piața de capital. Suma atrasă prin plasamentul privat de acțiuni, din aprilie, ne permite accelerarea proiectelor de dezvoltare sub umbrela conceptului Touchless, fiind convinși că interacțiunea cu dispozitivele electronice fără atingere se va generaliza în următorii ani, îmbunătățind experiența utilizatorilor și conferind noi valențe tehnologiei care ne înconjoară. În plus, listarea acțiunilor, sub simbolul ALW, va adăuga un capital de imagine demersurilor noastre de a atrage cele mai bune talente în echipă, de a accede pe noi direcții de dezvoltare și de a ne extinde prezența pe piețe externe”, a declarat Lucian Peticilă, fondator și director general al Allview (Visual Fan SA).

Planuri pentru 2022

Pentru 2022, „dorim să dezvoltăm și să promovăm o nouă gamă de produse și servicii, o nouă linie de business, prin care ne propunem să aducem digitalizarea la un alt nivel în casele utilizatorilor. Premisele pe care se bazează noua gamă sunt: (1) tendințele actuale ale pieței, în care lumea va fi modelată de conceptul Industry 4.0, care presupune interconectarea tuturor dispozitivelor și a sistemelor smart existente; (2) necesitatea de a combate efectele încălzirii globale și de a asigura un mod de dezvoltare economică sustenabil, prietenos cu mediul: și (3) preocuparea globală pentru îmbunătățirea sănătății oamenilor, afectați de obezitate și de incertitudinile legate de calitatea hranei intens procesate pe care o consumă. Produsele și servicile Allview vor aduce un răspuns la aceste provocări, consolidând poziția companiei pe piața IT&C”, anunță Lucian Peticilă.

Alex Rădescu

Recent Posts

Philips România și SOS Satele Copiilor și-au unit forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile

Începând cu luna mai, Philips România și SOS Satele Copiilor și-au unit forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile, prin…

12 ore ago

Peste 80.000 de vizitatori au participat la Romanian Design Week 2024

Ediția a 12-a a Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute, prezentat de UniCredit Bank…

12 ore ago

Cum pot preda gratuit companiile deșeuri electrice spre reciclare

ECOTIC lansează, cu ocazia Zilei Mediului (5 iunie), o nouă campanie de colectare dedicată companiilor, instituțiilor, ONG-urilor sau oricărei persoane…

13 ore ago

Victor Teioșanu, Bergenbier SA: Caraiman nu este doar o bere, este o poveste, o invitație la pauză și la echilibru, într-o lume mereu în mișcare

Bergenbier a venit anul acesta cu o noutate pe piața berii: Caraiman, brand nou pe segmentul core. Ce oferă diferit…

15 ore ago

Schimbări în managementul Carrefour România

Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate sectoarele…

16 ore ago

IVECO lansează oficial în România eDaily, platforma complet electrică pentru autoutilitare mici

IVECO anunță lansarea pe piața din România a vehiculului complet electric IVECO eDaily. Acest model de ultimă generație din categoria…

17 ore ago