Management Stiri

Veniturile Kangoopack, creștere cu peste 20%

01/03/2021 2 min read

Veniturile Kangoopack, creștere cu peste 20%

Reading Time: 2 minute

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, a înregistrat în anul 2020 o creștere organică de 22% comparativ cu anul 2019, veniturile companiei urcând astfella 5,1 milioane de euro

Evoluția înregistrată de Kangoopack în ultimul an este bazată, în principal, pe creșterea industriei de retail concomitent cu avansul cotei de piață a companiei, creșterea numărului de clienți activi ce activează în retail și creșterea livrărilor on-line și atenția mai mare a clienților pe reducerea costurilor cu ambalarea produselor expediate.

Ca urmare a creșterii costurilor cu forța de muncă, a costului cu utilitățile și a costurilor cu serviciile conexe, tot mai multe companii au trecut de la ambalarea manuală a produselor către ambalarea automată.

În această perioadă, în contextul efectelor generate de virusul COVID 19, este cu atât mai important că fiecare companie să poată funcționa cât mai automatizat, cu un număr redus de personal și cu o reducere la minimum a contactului dintre produs și operatori, astfel încât riscul de contaminare să fie eliminat complet. De asemenea, controlul și reducerea costurilor totale vor juca un rol vital în funcționarea și supraviețuirea companiilor în perioada următoare.

Anul 2020, cu toate provocările sale, a determinat accelerarea adoptării soluțiilor de e-commerce, oamenii au comandat intens online, iar producătorii și furnizorii de bunuri și servicii au înțeles că trebuie să investească în două mari direcții: prezența în mediul online și asigurarea logisticii prin care să livreze produsul cât mai rapid și în condiții de siguranță către client”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Kangoopack estimează că 2021 va confirma obiceiurile de consum ale ultimului an și că 2021 este un an în care oamenii vor continua să se documenteze tot mai mult pe online, urmând că achiziția finală să fie făcută în proporție aproximativ egală din magazine fizice și din mediul online. Astfel, este tot mai clar că domeniul online crește accelerat, fiind un fenomen ireversibil, iar acest lucru va aduce transformări în comportamentul clienților și al furnizorilor de produse și servicii.

În condițiile în care lanțul de distribuție a mărfurilor se diversifică substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali, ceea ce adaugă un cost suplimentar în prețul final al produsului, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat, iar costul cu ambalarea produselor reprezintă o pondere importantă.

Reprezentanții Kangoopack estimează în 2021 o dezvoltare în zona de e-commerce, a pieței de retail FMCG, pharma și a zonei de logistică și depozitare, dar piețele de materiale de construcții și cea a producției de mobilă au și ele perspective bune de creștere. În acest context, compania Kangoopack a pregătit un plan ambițios de investiții în dezvoltarea capacităților logistice și de producție și în extinderea echipei.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă