Business Stiri Tech

Cifra de afaceri ContentSpeed, în creștere cu 54%

29/03/2021 2 min read

Cifra de afaceri ContentSpeed, în creștere cu 54%

Reading Time: 2 minute

ContentSpeed, companie specializată în dezvoltarea de soluții software pentru comerțul electronic, raportează o creștere de 54% față de 2019, cu o cifră de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro, din care peste 200.000 euro sunt venituri în avans generate de abonamentele preplătite.

ContentSpeed estimează pentru 2021 o creștere cu 20% a pieței e-commerce (în 2020, creșterea a fost de aproximativ 30%). În cazul activității companiei, ContentSpeed țintește o cifră de afaceri de 1,7 – 1,8 milioane euro. În ceea ce privește proiectele derulate în 2020, cele mai căutate servicii au fost specifice pentru nișele care au avut creștere în acest an, cele mai multe cereri venind din verticalele Pharma, FMCG, Electro-IT, Casă și Grădină, Birotică și papetărie, dar și produse cosmetice și de îngrijire personală.

Proiecte speciale

În 2020, ContentSpeed a avut lansări de proiecte speciale datorită diversității și complexității afacerilor respective, cum a fost cazul magazinului online și al aplicației de mobil Romstal. Totodată, a asigurat migrarea pe platforma proprie a retailerului de lux Teilor și extinderea internațională a acestuia în Bulgaria și Polonia cu site-uri dedicate, iar pentru farmaciile online a adăugat modul de Telefarmacie pentru transmiterea rețetelor.

Oameni noi în echipă

Cererea mare din 2020 a impus și creșterea echipei ContentSpeed, iar compania a extins echipele de vânzări, marketing, implementare și suport tehnic cu 9 angajați. Iulia Teodorescu a preluat departamentul comercial în poziția de Head of Sales. Aceasta are experiență de peste 20 de ani în roluri precum Corporate Sales Director la eMAG și Altex, și director de vânzări la Elbi Electric și Phonetastic GSM.

Totodată, Ionuț Grossu s-a alăturat noii divizii Digital Factory în calitate de Senior Strategy Consultant. Acesta are peste 15 ani de experiență în retail tradițional și transformare digitală pentru branduri precum Auchan, Teilor, Elefant și Fashion Days.

Obiective pentru 2021

„Comerțul colaborativ este un trend global și, din ce am observat până acum, marketplace-urile tematice sunt viitorul e-commerce-ului. Pentru o companie solidă care are deja un număr mare de clienți, diversificarea gamei de produse complementare fără investiția aferentă în stocuri este soluția ideală. Este o situație de tip win-win atât pentru companie în sine, cât și pentru furnizorii în căutare de canale de desfacere. În 2021, pregătim primul magazin online de acest fel. Totodată, avem în lucru mai multe implementări ale soluției Alegra Mobile Shop”, a declarat Radu Vîlceanu, CEO & Founder în cadrul ContentSpeed.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă