Campania Vinerea Verde pornită de Ministerul Mediului atrage noi adepți. Astăzi președintele Klaus Iohannis a lăsat mașina acasă și a venit înspoțit de SPP pe biciclete de la vila Lac la palatul Cotroceni.
Președintele a fost escortat din mașini și de armata de jurnaliști care i-au urmărit deplasarea.
„Am venit cu bicicleta la birou pentru că vreau să fiu parte din campania Vinerea Verde, pe care o găsesc foarte bună”, a spus Klaus Iohannis, după ce a ajuns la Palatul Cotroceni.
El i-a îndemnat pe românii să lase maşina personală acasă şi să utilizeze bicicleta sau transportul public sau chiar să meargă pe jos, pentru că „e sănătos”.
„Mersul pe bicicletă e foarte sănătos, te miști mult mai ușor în trafic și ajungi aproape la fel de repede la serviciu ca atunci când mergi cu mașina personală”, a spus el.
Chiar dacă nu a avut parte de vreme bună, Iohannis a spus că „un pic de ploaie nu a dăunat nimănui”.
Și alți miniștri au venit cu bicicleta la serviciu în campania Vinerea Verde
„Te mişti mult mai uşor în trafic şi, în realitate, ajungi aproape la fel de repede la serviciu ca şi cu maşina personală, iar un pic de ploaie încă nu a dăunat nimănui. Deci, chiar şi pe o vreme de asta, se poate merge perfect cu bicicleta. Evident că o alternativă care trebuie luată în seamă, dar şi aici autorităţile au mult de lucru, este transportul public în comun. (…) Încercaţi să lăsaţi maşina personală acasă. Mergeţi pe jos, cu bicicleta sau cu transportul public. Merită, fiindcă astfel vom reduce poluarea în oraşele noastre şi întreaga mişcare în oraş va fi mai relaxată şi mai plăcută, nemaivorbind de beneficiile pentru sănătatea fiecăruia, că ne mişcăm un pic”, a transmis preşedintele.
Sub sloganul „STOP! Azi maşina stă pe loc!”, Ministerul Mediului a lansat în luna martie o campanie care încurajează utilizarea transportului alternativ de către angajaţii din instituţiile publice în scopul reducerii poluării şi, implicit, a emisiilor de carbon.
„Vinerea Verde” îşi propune ca, până la sfârşitul acestui an, cel puţin unul din patru angajaţi să vină în ultima zi lucrătoare a săptămânii la serviciu pe jos, cu bicicleta sau cu transportul în comun şi să renunţe astfel, pentru o zi, la autoturismul personal.
Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…
5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…
Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…
KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…
La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…