Stiri

Vodafone lansează platforma comercială EasyTech și devine one stop shop

Reading Time: 2 minute

Vodafone lansează platforma comercială EasyTech, care aduce o gamă extinsă de produse atât în magazinul online, cât și în magazinele fizice, cu noi dispozitive, de la electronice și electrocasnice mici, la gadgeturi și soluții IoT, dar și noi servicii, în completarea pachetelor de comunicații convergente existente.

Care este oferta

Astfel, clienții vor putea testa și achiziționa direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri inteligente și dispozitive conectate pentru locuință, dar și trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot, sisteme Wi-Fi Mesh, accesorii, disponibile într-o gamă variată de pachete de servicii.

Pentru prima dată, clienții vor putea opta pentru numărul de rate dorit, un beneficiu disponibil în exclusivitate la Vodafone (înainte existând doar opțiunea de 24 luni). Smartphone-urile, gadgeturile și produsele IoT vor putea fi achiziționate la abonament în 6, 12, 18, 24 sau 36 de rate, fără dobândă, indiferent de dispozitivul ales sau de tipul de abonament mobil.

Asigurare și buyback

Totodată, Vodafone completează serviciile de comunicații convergente cu unele noi, precum asigurarea ecranului, consultanță în magazine și buyback. Astfel, pentru clienții care își doresc un smartphone nou, Vodafone pune la dispoziție serviciul buyback, prin care își pot înlocui dispozitivul vechi cu unul nou, cu o reducere mai avantajoasă la noua achiziție. Telefoanele inteligente (smartphone) vor avea inclusă asigurarea de ecran, cu o înlocuire de ecran în primele 12 luni de la achiziție, pentru clienții noi care optează pentru un abonament începând cu RED12 și pentru clienții existenți conform condițiilor campaniei.

Odată cu introducerea platformei comerciale EasyTech, transformarea Vodafone dintr-un operator de servicii de comunicații electronice într-o companie de tehnologie se concretizează și în aria de retail și vine ca răspuns la nevoile în continuă schimbare ale clienților. Digitalizarea accelerată din ultimii doi ani a influențat profilul consumatorilor, acum mult mai orientați către soluții integrate, constând în dispozitive plus servicii, perfect adaptate nevoilor individuale, dar și ale familiei și având flexibilitate maximă la plată. Vodafone răspunde acestor nevoi, devenind partenerul de tehnologie pe care clienții se pot baza, atât acasă, cât și la birou”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.

Alex Rădescu

Recent Posts

Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacțiunea cu clienții

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă…

28 de minute ago

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

7 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

7 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

8 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

8 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

8 ore ago