Vodafone România raportează, pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2021, venituri din servicii în valoare de 801 milioane de euro. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii în baza organică au înregistrat o scădere de 1.5%.
„Ultimul an financiar, care a coincis și cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocări neașteptate, oportunități de accelerare a digitalizării, lecții de învățat, oportunități de a demonstra reziliența rețelei de telecomunicații și rolul său critic mai important ca oricând. Cred că toți ne-am întrebat, cel puțin o dată, pe parcursul acestui an cum am fi făcut față într-un context similar acum 20 de ani. Și răspunsul sincer pe care îl știm cu toții este că nimic nu ar fi funcționat bine dacă rețelele de comunicații electronice nu ar fi susținut pe deplin tot ceea ce trebuia să facem ca societate, companii și persoane fizice. Am fi resimțit un impact în viețile cotidiene, de la modul în care ne-am fi petrecut timpul liber, până la accesul mai puțin stabil la resurse educaționale online și conexiuni de bună calitate pentru a putea continua să lucrăm de acasă.”
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România
Baza de clienți a Vodafone România a ajuns la 11,1 milioane de utilizatori la 31 martie 2021.
”La această răscruce de drumuri, contăm pe faptul că autoritățile centrale vor avea grijă de infrastructura de telecomunicații, un avantaj fantastic pe care România l-a avut, precum și pe faptul că vor evalua temeinic, din toate punctele de vedere, impactul oricăror decizii pe care ar putea să le ia astfel încât industria să nu fie trimisă cu 20 de ani în urmă. Cu toate acestea, inițiativele legislative recente din România pot duce la perturbări ale serviciilor mobile și fixe pentru clienți în următorii ani, pot crea o incertitudine semnificativă și costuri suplimentare neprevăzute pentru economie în valoare de sute de milioane de euro, afectând în același timp și capacitatea companiilor de a putea realiza investiții vitoare în infrastructură. Toate aceste aspecte vor trage înapoi întreaga industrie a telecomunicațiilor și vor pune sub semnul întrebării fezabilitatea investițiilor viitoare, dar și mediul concurențial din România”, a adăugat oficialul Vodafone România.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…