Wendy’s se lansează oficial în România prin JKC Capital, care are în plan investiții de 200 mil. $
Reading Time: 2 minuteWendy’s și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada.
Primele două restaurante se vor deschide în prima jumătate a anului. La nivelul întregului portofoliu, JKC Capital are în plan să investească peste 200 de milioane de dolari în România și să creeze aproximativ 1.500 de noi locuri de muncă în următorii 10 ani.
Cunoscut la nivel global pentru meniul său personalizat, adaptat la piețele locale și pentru abordarea îndrăzneață în rețelele sociale, Wendy’s anunță că „este pregătit să redefinească industria fast-food din România, prin preparatele faimoase și cu personalitatea inconfundabilă a brandului”.
„Această lansare reprezintă o bornă importantă pentru noi, pe măsură ce brandul intră pe o piață dinamică, cu un potențial semnificativ de creștere. România are o tradiție gastronomică puternică și credem că Wendy’s va oferi consumatorilor locali o experiență culinară de neuitat, cu ingrediente fresh și standarde de înaltă calitate”, a declarat John Chayka, Chief Executive Officer la JKC Capital.
“Suntem încrezători în succesul pe termen lung al companiei noastre, în capacitatea noastră de a construi parteneriate locale puternice, care contribuie la dezvoltarea comunității. Abia așteptăm ca Wendy’s să ajungă la cât mai mulți oameni, din România și din regiune”, a adăugat Kathryn Chayka, Operating Partner la JKC Capital.
“Wendy’s deschide noi oportunități pentru brand, în toată Europa. Iubit în toată lumea pentru produsele noastre proaspete și iconice, suntem încântați să prezentăm Wendy’s consumatorilor români și fanilor locali. Alături de un partener cu o vastă experiență dovedită precum JKC Capital, care împărtășește pasiunea noastră pentru business-ul Wendy’s, construim un brand QSR performant și foarte bine diferențiat, în fiecare piață pe care intrăm”, a declarat Michael Clarke, Managing Director, Wendy’s Europe.
Un studiu de piață realizat de companie arată că Wendy’s este foarte așteptat de români, în special de consumatorii mai tineri, situându-se pe locul al doilea în topul celor mai dorite branduri internaționale de fast-food.
Totodată, studiul mai arată că brandurile de fast-food sunt foarte apreciate în România, 94% dintre români consumând fast-food. Dintre aceștia, 33% mănâncă fast-food cel puțin o dată pe săptămână, în timp ce 39% se răsfață de câteva ori pe lună. În medie, românii consumă fast-food aproximativ o dată pe săptămână (de 3,9 ori pe lună), consumatorii tineri, sub 27 de ani, consumând de 1,3 ori pe săptămână.
Carne de vită românească
Noile restaurante Wendy’s vor servi carne de vită românească, 100% proaspătă, rămânând fidele valorii globale a brandului: excelent global, și mai bun local. În plus, Wendy’s va servi pui 100% românesc, folosind doar piept de pui întreg, tăiat, nu tocat, pentru produsele sale emblematice din meniu, precum Sandwich-ul picant cu pui, nuggets și fâșii de pui. Acest angajament asigură calitatea premium și gustul inconfundabil, în fiecare bucățică.
„Vedem un potențial extraordinar de creștere în România, împreună cu oportunitatea de a ne extinde prezența în industria restaurantelor cu servire rapidă. Suntem încântați de valoarea pe termen lung pe care această piață ne-o oferă nouă și brandului Wendy’s”, a declarat Radu Bolohan, Vice Președinte JKC Capital.
JKC Restaurants este cel mai mare francizor Wendy’s din Canada, cu 61 de restaurante Wendy’s în portofoliu. Pentru expansiunea Wendy’s în România, JKC Capital a încheiat un parteneriat cu Radu Bolohan, care în prezent este vicepreședinte al JKC Capital, aducând expertiza sa în investiții și dezvoltare strategică.
Mai multe detalii despre locațiile restaurantelor și evenimentele destinate deschiderilor vor fi anunțate în curând.
Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz