Stiri Business Tech

Wizrom investește peste 500.000 euro într-un serviciu automatizat de contabilitate

22 feb. 2021 2 min

Wizrom investește peste 500.000 euro într-un serviciu automatizat de contabilitate

Reading Time: 2 minute

Wizrom Software, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de soluții IT pentru afaceri din România, lansează MyWiz, un serviciu online de contabilitate, asistată de o platformă automatizată și de experți contabili, destinată companiilor mici și foarte mici (microîntreprinderi).

Dezvoltarea platformei digitale, care stă la baza serviciului MyWiz, a început în 2018 și a fost finalizată în cea de-a doua jumătate a anului 2020, fiind deja disponibilă pentru clienți. Investiția totală, care cuprinde atât platforma, cât și funcțiile și capabilitățile suplimentare ce vor fi adăugate în perioada următoare, depășește 500.000 de euro.

Caracteristici și oportunități

MyWiz feră o combinație de instrumente de administrare financiară a unei afaceri, de la emitere de facturi și alte documente, evidența vânzărilor și cheltuielilor, situația gestiunii, până la rapoarte financiare în timp real, declarații și alte documente necesare conform legii. Avantajul principal al serviciului este accesul 24/7 la situația financiară a firmei, fără a mai fi nevoie ca antreprenorii să aștepte încheierea lunii pentru a avea raportul complet furnizat de contabil sau să fie nevoiți să aloce timp pentru o evidență paralelă in Excel.

Antreprenorii lucrează, în acest moment, mai degrabă cu soluții disparate, al căror control este dificil de centralizat și necesită timp semnificativ de coordonare și analiză, ca să nu mai vorbim de resursele investite. MyWiz este un serviciu care face din această centralizare un proces simplu și rapid de implementat, iar apoi, foarte ușor de urmărit, pentru ca în final să ajute antreprenorul să câștige mai mult din afacerea sa”, spune Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.

În plus, antreprenorul are la dispoziție permanent un expert contabil care-l poate asista în soluționarea oricărei situații întâmpinate în activitatea de zi cu zi. MyWiz are funcții de task management și de comunicare cu contabilul direct din platformă, care facilitează accesul rapid la expertiza și suportul acestuia.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: