Stiri Business Tech

Xerox preia o companie specializată în Realitate Augmentată. Care va fi impactul asupra businessului

4 feb. 2021 < 1 min

Xerox preia o companie specializată în Realitate Augmentată. Care va fi impactul asupra businessului

Reading Time: < 1 minut

Xerox și-a extins portofoliul de soluții software prin achiziționarea CareAR, o
companie de platforme suport pentru realitate augmentată care oferă acces în timp real la expertiză pentru clienți, angajați și lucrători de teren.

Cu software-ul CareAR, agenții care lucrează la distanță și experții pot vedea virtual situația și pot ghida o soluție folosind o suită de instrumente de realitate augmentată prin desktop, tehnologie mobilă și dispositive dotate cu smart glass, ca și cum ar fi în persoană în locul respectiv.

Astăzi, o treime din apelurile efectuale pentru munca de teren necesită asistență
de la distanță din partea experților pentru rezolvarea problemelor, dar aceștia nu
pot comunica în mod eficient contextul situației.

Starea de fapt provoacă întârzieri, generând o percepție negativă în rândul clienților și generând reticență, companiile furnizoare de servicii riscând loialitatea acestora. Timpul de inactivitate al echipamentelor poate fi costisitor, ducând organizațiile la pierderi între 300.000 și 5 milioane de dolari /oră, în funcție de dimensiunile acestora.

Management la vremuri noi

Această activitate extinsă de software va fi condusă de Sam Waicberg, vicepreședinte și director general al serviciilor digitale pentru Xerox și fost co-
fondator și CEO CareAR, înainte de achiziție. Platforma CareAR se integrează cu liderul fluxului de lucru ServiceNow.

„Soluțiile noastre software abordează unele dintre cele mai mari nevoi ale clienților – gestionarea conținutului, transformarea digitală și serviciile personalizate de comunicație. Iar acum am adăugat la portofoliul nostru realitatea augmentată pentru marile companii”, a declarat Steve Bandrowczak, președinte și director de operațiuni, Xerox. „Prin combinarea DocuShare, XMPie și CareAR, avem un business de software care poate susține împreună și separat o gamă largă de nevoi ale clienților.”

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: