Companii Management Stiri Tech

Ion Georgescu, noul country manager Bitdefender pentru Romania si Moldova. Care este noua strategie de dezvoltare a companiei

25 mai 2021 2 min

Ion Georgescu, noul country manager Bitdefender pentru Romania si Moldova. Care este noua strategie de dezvoltare a companiei

Reading Time: 2 minute

Compania românească de soluții de securitate informatică, Bitdefender, l-a numit pe Ion Georgescu în poziția de country manager România și Moldova.

Noua strategie de dezvoltare

În noul rol, Georgescu va răspunde de creșterea vânzărilor, retenția și fidelizarea clienților și partenerilor prin comunicare permanentă și programe dedicate de recompensare. Strategia de dezvoltare are în vedere și promovarea noilor soluții de securitate pentru MSP (Managed Service Provider) și a serviciilor de administrare a detecției și răspunsului la incidente de securitate informatică (Managed Detection and Response). Aceste funcționalități ajută companiile care nu dispun de experți de securitate pe plan intern să aibă acces facil la cel mai înalt nivel de securitate și să oprească amenințările persistente avansate. Serviciile MDR combină securitatea cibernetică pentru endpoint-uri și capabilitățile de analiză a rețelei și securității cu expertiza în materie de threat-hunting a unei echipe complete de securitate IT.

Din 2015

Georgescu lucrează în companie din 2015, timp în care a jucat un rol strategic în obținerea poziției Bitdefender de lider în vânzări de soluții de securitate către segmentul enterprise pe piața locală.

”Nivelul de încredere oferit de către partenerii și clienții noștri, care și-au pus timp de două decenii încrederea în soluțiile Bitdefender, ne-a ajutat să avem o amprentă semnificativă la nivel global, să fim recunoscuți ca lideri în securitate cibernetică. Bitdefender nu ar fi nu avut succes fără o strategie de poziționare excelentă, fără să construiască o diferență relevantă în mintea clienților și a partenerilor care, în timp, să ne atribuie un element definitoriu, o caracteristică unică, doar a noastră. Câștigarea rolului de lider ne obligă să fim și mai exigenți cu noi înșine, să livrăm servicii de top, să propunem tehnologii avansate de securitate și, bineînțeles, să inovăm continuu și să excelăm în zona programelor de parteneriat”, spune Ion Georgescu.

Provocările pandemiei

Promovarea vine în contextul în care atacurile cibernetice au scos la iveală pe durata pandemiei punctele slabe ale organizațiilor și au relevat dependența tuturor proceselor organizaționale și operaționale de funcționarea neîntreruptă a tehnologiilor digitale. Astfel, cererea pentru soluții de securitate a crescut, iar companiile vor fi nevoite să continue să adopte și să sporească regulile de securitate IT prin implementarea noilor tehnologii și, totodată, să crească nivelul de conștientizare și instruire în rândul angajaților – plecând de la scenariul muncii de oriunde pe termen lung.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: