Antreprenori

Zitec, pe lista partenerilor globali Recommendations AI

Reading Time: < 1 minut

Zitec a fost inclusă  pe lista primilor 9 parteneri Recommendations AI din întreaga lume, fiind singurul partener est-european de integrare a soluției destinată industriei de retail. 

Recommendations AI este o soluție de Inteligență Artificială dezvoltată de Google, care permite companiilor dezvoltarea unui sistem avansat de recomandări pe baza unor modele de Machine Learning. Soluția se adresează în principal companiilor care activează în industria de retail, oferind clienților acestora sugestii personalizate de produse, în funcție de preferințele individuale. Aceste recomandări relevante pentru fiecare client pot fi promovate în timp real prin toate canalele de comunicare ale magazinului online: web, mobile, e-mail și multe altele.

„Cu toții ne dorim o experiență de cumpărături cât mai simplă și relevantă, iar prin acest sistem integrat de recomandări câștigă atât cumpărătorul, care identifică mai ușor produse pe placul său, cât și comerciantul căruia îi cresc semnificativ vânzările printr-o promovare personalizată în timp real, la prețuri optimizate”, a declarat Alexandru Lăpușan (foto), CEO și co-fondator Zitec.

Anunțată public în 2019, Recommendations AI este disponibilă în prezent în versiune beta cu acces doar prin intermediul partenerilor listați de Google Cloud, care pot realiza implementarea pentru clienții lor. Soluția poate fi personalizată pe baza diverselor scenarii de recomandări sau obiective de business, nu este necesară experiența anterioară în utilizarea tehnologiei Machine Learning sau a altor sisteme de recomandări, iar planul de costuri este unul simplu – companiile plătesc numai pentru numărul de recomandări afișate.

Potrivit Google, primele rezultate de la retaileri din întreaga lume care au integrat Recommendations AI indică îmbunătățiri semnificative, mulți dintre aceștia obținând o creștere de până la 90% a ratei de click (CTR – click-through rate).

Cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, precum și servicii de digital marketing.

Alex Rădescu

Recent Posts

Mii de hărți Metrorex au devenit reclame KFC, pentru totdeauna

Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann…

52 de minute ago

Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați…

o oră ago

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

3 ore ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

4 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

4 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

4 ore ago